در بازار های ماشین لباسشویی وضعیت رقابت به قدری داغ است که با انتخاب یک بازه بسیار کوچک برای بودجه ای که قصد داریم هزینه کنیم، می توانیم از چندین برند و مدل های مختلف انتخاب و خریداری نماییم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با گسترده شدن دنیای تکنولوژی و افزایش رقابت در بازار های این محصولات، انتخاب ها برای ما سخت شده است. در اینجا سخت شدن انتخاب به علت محدود بودن توانایی انتخاب ما نیست بلکه به دلیل باز بودن بیش از حد دست ما برای انتخاب برند ها و مدل های مختلف است.

در دنیای ماشین لباسشویی نیز وضع به همین روال است و شرکت های زیادی نیز در این زمینه فعالیت می کنند. در بازار های ماشین لباسشویی وضعیت رقابت به قدری داغ است که با انتخاب یک بازه بسیار کوچک برای بودجه ای که قصد داریم هزینه کنیم، می توانیم از چندین برند و مدل های مختلف انتخاب و خریداری نماییم.

این مطلب توسط فروشگاه بانه سیتی نگارش شده است. شما می توانید موجودی بهترین مدل های لباسشویی را این فروشگاه استعلام کنید.

 

برند های معتبر ماشین لباسشویی

به صورت کلی در تولید ماشین لباسشویی، چند شرکت جزو پیشتازان هستند که از لحاظ کیفیت و پس از آن قیمت می تواند بهترین انتخاب برای ما باشد. در ادامه به معرفی چند برند و معرفی بهترین ماشین لباسشویی آن ها می پردازیم.

ماشین لباسشویی AEG

با قدرت می توان گفت که در صنعت ماشین لباسشویی شرکت AEG حرف اول را می زند. ویژگی های کاربردی که امروزه به ماشین های لباسشویی اضافه شده اند را شرکت AEG  به اکثر دنیا معرفی کرد. در ماشین های لباسشویی ویژگی ها و امکاناتی به کار رفته است که به صورت انحصاری متعلق به AEG  است. مهم ترین ویژگی که در همه ی ماشین های لباسشویی که توسط AEG به بازار عرضه می شود وجود داد، پایین بودن میزان مصرف انرژی در آن ها است. در ادامه به معرفی یکی از ماشین لباسشویی های عالی این شرکت می پردازیم.

ماشین لباسشویی  AEG   مدل L7FEE842S     

یکی از معروف ترین ماشین های لباسشویی که توسط شرکت AEG به بازار عرضه شد، L7FEE842S است. این ماشین لباسشویی به عنوان پر مشتری ترین ماشین لباسشویی در بین محصولات AEG شناخته می شود. در این ماشین لباسشویی سیستم های پیشرفته ای به کار رفته که اکثر آن ها را می توانید فقط در ماشین های لباسشویی AEG   پیدا کنید. این مدل ماشین لباسشویی دارای ویژگی های هم چون سیستم تشخیص نشتی آب، بی صدایی، سیستم   PROTEX PLUS برای جلوگیری از کشیده شدن لباس ها و دیگر ویژگی هایی که L7FEE842S را منحصر به فرد کرده است. این مدل هر قیمتی هم داشته باشد، نسبت به امکانات و آسایشی که در اختیار شما قرار می دهد، کاملا ارزشمند است.

ماشین لباسشویی شرکت ال جی

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

یکی از بهترین شرکت هایی که در دو دهه اخیر نام خود را در بین بهترین ها در ساخت ماشین لباسشویی به شهرت رسانده است، شرکت ال جی است. این شرکت جز 4 شرکت برتر دنیا در تولید ماشین لباسشویی قرار دارد. برخی تکنولوژی هایی که شرکت ال جی در ماشین لباسشویی هایی که به تولید می رساند، استفاده می کند مختص شرکت ال جی بوده و دیگر شرکت ها به این توانایی دست پیدا نکرده اند. در مورد کیفیت این ماشین لباسشویی ها، می توانید اطمینان داشته باشید و با خیال راحت آن را خریداری کنید. در ادامه به معرفی یکی از بهترین تولیدات این شرکت می پردازیم.

ماشین لباسشویی LG  مدل J6

یکی از بهترین ماشین لباسشویی هایی که توسط شرکت ال جی به بازار عرضه شده، j6  است. یکی از ویژگی های فوق العاده این ماشین لباسشویی موتور فوق العاده قدرتمند آن است. این موتور با داشتن قدرت خیره کننده و در مقابل داشتن درجه مصرف انرژی A یکی از بهترین ویژگی های ممکن یک ماشین لباسشویی را دارا است. الگویی که در این ماشین لباسشویی برای شست و شو تعریف شده است، الهام گرفته شده از شست و شوی دستی است. ماشین لباسشویی در طی شش مرحله که فیلتراسیون، پیچاندن، آب کشی پله ای، تاباندن، ساییدن و غلتاندن نام دارند سبب شده که با استفاده از شیوه ای درست از مطمئن ترین شیوه برای جلوگیری از آسیب به لباس ها بهره بگیرد. به طور کلی در صورتی که ماشین لباسشویی j6 را تهیه نمایید مطمئنا کمال رضایت را از آن خواهید داشت.

ماشین لباسشویی شرکت BOSCH

یکی دیگر از پیشتازان در صنعت تولید ماشین لباسشویی، شرکت BOSCH  است. این شرکت که در بازار های تولید لوازم خانگی فعالیت عمده ای دارد، یکی از با سابقه ترین شرکت ها در این صنعت است. ماشین لباسشویی های این شرکت با داشتن کیفیت بالا و در مقابل قیمت مناسبی که دارند می توانند یکی از انتخابی باشد که با خرید آن کمال رضایت را از انتخاب خود داشته باشید. سیستم ها و ویژگی هایی  که در در ماشین لباسشویی های خود به کار می برد منحصر به شرکت BOSCH  بوده و این سیستم ها بسیار کاربردی هستند. معروف ترین ویژگی ماشین های لباسشویی شرکت BOSCH  ، طراحی منحصر به فرد مخزن لباس آن است. مخزن لباسی که در محصولات این شرکت مورد استفاده قرار می گیرد، علاوه بر نتیجه شست و شوی عالی که به همراه دارد، محافظت کافی را از الیاف لباس به انجام می رساند. قرار دادن منافذ نامتقارن در مخزن آن سبب شده آب به صورت باران بر لباس ها ببارد و به همین دلیل می تواند حجم بالایی از لباس را در یک مرحله به شست و شو به شست و شو برساند و نیز سبب صرفه جویی در مصرف آب شود. در ادامه به معرفی یکی از بهترین لباسشویی های  شرکت BOSCH  خواهیم پرداخت.

ماشین لباسشویی شرکت BOSCH   مدل WAW325XOME

این ماشین لباسشویی پرفروش ترین مدل در بین ماشین های لباسشویی تولیدی توسط شرکت BOSCH  است. این مدل از ماشین های لباسشویی این شرکت دارای لوله کشی و اتصالاتی است که تحمل فشار آب را تا هر میزانی دارد. در صورت بروز نشتی با داشتن سیستم نشتی یاب به شما اطلاع خواهد داد. برنامه های ویژه ای برای لباس های خیلی کثیف، ورزشی، حساس و هر نوع دیگر از لباس ها به صورت پیش فرض دارا است. برنامه جدیدی که در این مدل از ماشین لباسشویی شرکت BOSCH  قرار داده شده است، DARK WASH  نام دارد که بیشترین محافظت ممکن از رنگ لباس های تیره برای کدر نشدن آن ها انجام خواهد داد. در این ماشین لباسشویی زمان شست وشو برای 5 کیلو لباس 60 دقیقه در نظر گرفته شد است که نسبت به مدل های سال قبل شرکت BOSCH شصت کاهش را مشاهده می کنیم. این ویژگی ها در کنار قیمت قابل قبولی که این ماشین لباسشویی دارد، مدل WAW325XOME را به یکی از بهترین ماشین لباسشویی ها برای خرید تبدیل کرده است.

ماشین لباسشویی شرکت سامسونگ

یکی دیگر از 4 قدرت برتر دنیا در صنعت تولید ماشین لباسشویی، شرکت سامسونگ است. ماشین های لباسشویی شرکت سامسونگ همانند دیگر محصولات این شرکت ازکییفیت بسیار بالایی برخودار است. این شرکت همیشه در محصولات خود به استفاده از کنترل هوشمند معروف است که این ویژگی نیز در ماشین های لباسشویی تولید این شرکت نیز یافت می شود. در ا ماشین لباسشویی های شرکت سامسونگ از اپلیکیشن SMART CHECK استفاده  شده است که به شما این امکان را می دهد به صورت وایرلس به ماشین لباسشویی خود متصل شوید. در این اتصال هم قادر به کنترل ماشین لباسشویی در خارج از منزل هستید و در کنار آن در صورت بروز هر مشکلی آن را به شما اطلاع خواهد داد.  بالا بودن حجم شست و شو ماشین های لباسشویی سامسونگ از دیگر ویژگی هایی اسن که در ماشین های لباسشویی سامسونگ مشترک است. حال در ادامه به معرفی یکی از بهترین ماشین های لباسشویی که برای خرید شما وجود دارد می پردازیم.

ماشین لباسشویی شرکت سامسونگ مدل WW۹۰H۷۴۱۰EX

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

بهترین ماشین لباسشویی شرکت سامسونگ که تا به امروز به بازار عرضه کرده است، WW۹۰H۷۴۱۰EX نام دارد. این ماشین لباسشویی دارای به روز‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. ویژگی STAIN AWAY  ویژگی است که برای از بین بردن لکه‌های موجود در لباس‌های در نظر گرفته شده است. با استفاده از این تکنولوژی، WW۹۰H۷۴۱۰EX مس تواند به راحتی هر لکه‌ای مانند خون و قهوه را کاملا پاک کند. استفاده از BUBBLE WASH  نیز دیگر تکونولوژی است که در این مدل وجود دارد. این تکنولوژی سبب می‌شود که قبل از شروع سیکل شست و شو در ماشین لباسشویی، دستگاه بهترین ترکیب از مواد ضدعفونی کننده، آب و هوا را ترکیب کند آن را در بهینه‌ترین حالت ممکن استفاده نماید. این عمل نه تنها باعث تمیز‌تر شدن لباس‌ها خواهد شد بلکه در مصرف آب و مواد شیونده نیز صرفه جویی به عمل می‌آید. این تکنولوژی امکان نفوذ ر بافت لباس‌ها را فراهم می‌سازد که به این امکان را به شما می‌دهد که لباس‌ها را در دمای‌های کمتری به صورت کاملا تمیزی بشورید. در کنار ویژگی‌های نام برده شده که مختص این ماشین لباسشویی از مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی‌های سامسونگ است، قیمت بسیار مناسب آن را نیز اضافه نمایید تا با یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ماشین لباسشویی رو به رو شوید.
ما در این مقاله سعی کردیم شما را در امر خرید ماشین لباسشویی کمک کنیم و بهترین مدل ها را در 4 برند معرفی کردیم. آیا برای شما سوالی یا ابهامی ایجاد شد؟ آیا نظر، انتقاد یا پیشنهادی برای در میان گذاشتن دارید؟ آن را با ما در قسمت " ارسال نظر " به اشتراک بگذارید.

 

 

 

                                                                 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار