ابتکار جدید اپل نویدی برای تولید آیفون‌ها تاشو

شرکت اپل گواهی ثبت اختراع برای فناوری جدید خود را گرفت؛ اختراع جدید نوعی لولاست که احتمالا در آیفون‌های بعدی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اختراع جدید اپل، طراحی مکانیزم منحصر به فرد لولای تا شونده است. این شرکت در حال کار بر روی ایده‌های مختلف از طریق این گواهی ثبت اختراع بوده است و در آخرین مورد نشان داده شده که چگونه یک صفحه نمایش می‌تواند همراه با نقاط مفصلی لولا برای یک آیفون تاشو در آینده گسترش یابد.


بیشتر بخوانید


شرکت کوپرتینو یکی از برنامه‌های ثبت اختراع خود را اخیراً در اوایل هفته جاری منتشر کرده است. عنوان این اختراع «دستگاه‌های الکترونیکی دارای نمایشگر‌های قابل انعطاف تاشو» است. شرکت اپل در گذشته طرح‌های خاصی را برای یک آیفون تاشو ثبت کرده، و این اختراع اثبات دیگری در مورد عرضه این گوشی در آینده توسط این شرکت است.

اپل دارای یک طراحی منحصر به فرد لولا است ، می تواند برای یک آیفون تاشو باشد

مکانیزم لولای تاشونده اپل‌

یک جنبه قابل توجه در مورد این اختراع، کار شرکت در مورد ساختار لولا است. با نگاهی به این اختراع، یک ساختار لولای چند پیوندی مشاهده می‌شود، به این معنی که لولا از یک مکانیزم واحد تشکیل نشده بلکه از ساختار‌های پیچیده متعددی به طور کامل تشکیل شده است. این گواهی ثبت اختراع همچنین بیان می‌کند که ساختار لولا می‌تواند شامل دنده‌های دنده‌ای، کمربند‌ها و یا سایر ساختار‌های هماهنگ سازی حرکت باشد و همچنین ممکن است قطعه‌هایی داشته باشد که در هنگام خم شدن نسبت به یکدیگر راحت حرکت می‌کنند.

اپل دارای یک طراحی منحصر به فرد لولا است ، می تواند برای یک آیفون تاشو باشد

به علاوه، این اجزای متحرک همچنین می‌توانند شامل میله‌های سازش و پیوند‌هایی با سطح تحمل منحنی مخالف باشند. این اختراع شامل سطوح ثابت نیز می‌شود که می‌توانند از چرخش بیش از حد میله‌ها و پیوند‌ها با یکدیگر جلوگیری کنند. حتی ممکن است این پیوند‌ها بتوانند در اطراف یک نقطه محوری که در جایی از نمایشگر قرار دارد جدا از ساختار لولا در ضخامت صفحه نمایش باشند.

اپل دارای یک طراحی منحصر به فرد لولا است ، می تواند برای یک آیفون تاشو باشد

به عبارت ساده‌تر، این اختراع می‌تواند برای نوعی آیفون با صفحه نمایش قابل ارتقا یا حتی یک آیفون با صفحه نمایش کشویی باشد. این امر توسط ساختار‌های مسکونی پشتیبانی می‌شود که از حرکات تاشو، حرکات کشویی، حرکات پیمایشی و یا حرکات دیگر پشتیبانی می‌کنند و ممکن است برای یک دستگاه جمع و جور باشد. هنوز برای حدس اینکه این فناوری قرار است در کجا مورد استفاده قرار بگیرد زود است. اپل ممکن است این اختراع را در محصولی جدا از آیفون قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار