رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود به روستاییان این شهرستان توصیه کرد قبل از بارش برف به تهیه نان و سایر مواد غذایی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، ابوالحسنی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود گفت: تمامی دهیاران و اهالی محترم روستا‌های بخش مرکزی و نظرکهریزی توجه داشته باشند که بنا به گزارشات هواشناسی بارش‌ برف امسال همچون پارسال خیلی سنگین خواهد بود.

او افزود: با توجه به گستردگی و کوهستانی بودن راه‌های روستایی و محدود بودن امکانات و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود، بازگشایی و برف روبی تمامی راه‌های ارتباطی زمان بر خواهد بود.

ابوالحسنی گفت: بر این اساس از تمامی اهالی محترم روستا‌های شهرستان هشترود، به خصوص روستا‌های مناطق کوهستانی تقاضا داریم قبل از شروع برف و کولاک و مسدود شدن راه‌ها نسبت به تهیه نان و سایر موادغذایی خود اقدامات لازم را به عمل آورند.

او افزود: در زمان حاضر تمامی راه‌های ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او گفت: طی روز‌های گذشته شاهد بارش سنگین برف در شهرستان هشترود به ویژه در محور آتش بیگ و منطقه سهند آباد بودیم که باعث مسدود شدن راه ارتباطی ۱۲۰ روستا در این محور‌ها شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار