سناتور ایالت یوتا آمریکا ناکارآمدی دولت کنونی واشنگتن در مواجهه با همه‌گیری کرونا را زیر سوال برد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، سناتور جمهوری خواه ایالت یوتا با انتقاد از سوء مدیریت بحران کرونا از سوی دونالد ترامپ، تمرکز این روز‌های او بر تئوری‌های توطئه در انتخابات فارغ از وضعیت همه گیری کرونا را فاجعه بزرگ انسانی توصیف کرد.

میت رامنی، که از برجسته‌ترین منتقدان هم حزبی رئیس جمهور کنونی آمریکاست، در مصاحبه با شبکه سی ان ان به انتقاد از ترامپ بر سر مانور بی وقفه بر تئوری‌های توطئه در انتخابات پرداخت در حالی که سیر مبتلایان به کرونا در آمریکا با شیب تند صعودی است.

سناتور رامنی گفت بی تردید این یک فاجعه انسانی است. هم حزبی ترامپ به انتقاد از عملکرد دولت او در مقابله با کرونا پرداخت و گفت: ما هیچگاه یک برنامه ثابت و مداوم از واشنگتن را نداشتیم که مردم ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را راعایت کنند تا اقداماتی در جهت کاهش شیوع این بیماری انجام شود.

رئیس جمهور فعلی آمریکا از منکران اصلی ویروس کروناست و عملکرد ضعیفی از خود در مدیریت این همه گیری بر جا گذاشته است. در سایه مدیریت ناکارآمد کرونا در دولت ترامپ در حال حاضر آمریکا با ۱۴ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۵۳۵ نفر مبتلا، در صدر جدول آلوده‌ترین کشور‌های دنیا قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار