معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت : به‌جز یک شهرستان تمام شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز خارج شده‌اند و محدودیت‌ها براساس دستورالعمل های اعلامی، ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه،گفت : ۶ شهرستان بحرانی استان (کرمانشاه، کنگاور، سنقرو کلیایی، سرپل‌ذهاب، جوانرود و صحنه) که به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز بودند عملا ۱۵ روز به حالت نیمه‌تعطیل در آمدند.

او گفت : این تعطیلی‌های اعمال شده در استان برای خروج از وضعیت قرمز و بحرانی پوده، چرا که قرار است یکی‌دوسال با کرونا ویروس زندگی کنیم و نمی‌شود برای مدت طولانی کشور و استان را تعطیل کرد.

بازوند افزود: بیشتر کاسبان استان برای حفظ سلامتی عمومی کرکره مغازه‌های خود را پایین کشیدن و تا حدودی به خلوتی بازار و خیابا‌ن‌ها کمک کردند.

او افزود: پس از پایان این ۱۵ روز، خوشبختانه هم‌اکنون براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب، پاوه، جوانرود، دالاهو، روانسر، سرپل‌ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور، گیلانغرب و هرسین در وضعیت نارنجی، ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارند، ولی همچنان شهرستان سنقرو کلیایی وضعیت قرمز خود را حفظ کرده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.