اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای فعالیت مدارس برای هفته آینده را با تصمیم شورای مدرسه و با اولویت آموزش حضوری اعلام کرد.

فعالیت مدارس با تصمیم شورای مدرسه و با اولویت آموزش حضوری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در اطلاعیه‌ای از تصمیم گیری شورای مدرسه درباره شیوه آموزش از روز شنبه تا پایان هفته خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تصمیمات ستاد ملی و استانی کرونا و تغییر وضعیت همه شهرستان‌های استان به نارنجی یا زرد، شیوه فعالیت مدارس از روز شنبه ۱۵ آذر تا پایان هفته بر عهده شورای هر مدرسه و بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است. همان‌طوری که در اطلاعیه‌های قبل اعلام شد، اولویت برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری است.

در اطلاعیه آموزش و پرورش بوشهر نوشته شده است: در صورت تصمیم شورای مدرسه به روش حضوری، رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.


بیشتر بخوانید

تعطیلی ادارات آموزش و پرورش در شهرستان بوشهر/ آموزش مجازی در مدارس استان تمدید شد


تعیین وضعیت‌های سه گانه "زرد"، "نارنجی" و "قرمز" بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌‌شود.

تعطیلی آموزش‌های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مدرسه‌های استان بوشهر از ۱۸ مهر آغاز شده‌ بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.