لیگ قهرمانان آسیا؛

صعود ۱۰۰ درصدی نمایندگان ژاپن و خط و نشان بیجینگ و اولسان هیوندای برای پرسپولیس!

رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با صعود ۸ تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق به پایان رسید و تیم‌های بیجینگ گوان چین، اولسان هیوندای کره جنوبی، ویسل کوبه ژاپن، یوکوهاما مارینوس ژاپن، اف‌سی توکیو ژاپن، شانگ‌های SIPG چین، ملبورن ویکتوری استرالیا و سوون سامسونگ کره جنوبی به مرحله حذفی صعود کردند.

در مرحله گروهی بیجینگ چین و اولسان هیوندای کره جنوبی با کسب ۱۶ امتیاز بهترین نتایج را کسب کردند و همچنین پرث گلوری استرالیا نیز با کسب تنها یک امتیاز، ضعیف‌ترین تیم منطه شرق لقب گرفت.

اولسان هیوندای که در گروه ششم حضور داشت، با ۱۴ گل زده بهترین خط حمله مسابقات را از آن خود کرد و پس از آن یوکوهاما ژاپن قرار دارد. بیشترین پیروزی برای بیجینگ چین و اولسان هیوندای با ۵ برد است. همچنین این ۲ تیم تاکنون شکستی در این مسابقات متحمل نشدند.

صعود ۱۰۰ درصدی نمایندگان ژاپن و خط و نشان بیجینگ و اولسان هیوندای برای پرسپولیس!

بهترین خط دفاع منطقه شرق برعهده سوون سامسونگ کره جنوبی است. البته این تیم با توجه به حذف نماینده مالزی بازی‌های کمتری انجام داد، اما در ۴ مسابقه تنها ۲ گل دریافت کرد و این درحالی است که بیجینگ در ۶ بازی ۴ گل خورد.

ترنت بوهاگیر استرالیایی با ۵ گل زده، آقای گل مسابقات در منطقه شرق قاره کهن محسوب می‌شود. ترنت ۲۲ ساله سابقه بازی در تیم ملی زیر ۱۷ سال استرالیا را هم دارد و در صعود تیمش نقش مهمی ایفا کرد.

با توجه به نتایج رقم خورده به نظر می‌رسد بیجبنگ چین و اولسان هیوندای کره جنوبی شانس‌های اصلی برای حضور در فینال هستند.

اولسان هیوندای در فهرست بازیکنان خود ستاره‌هایی از کشور‌های استرالیا، برزیل، هلند و نروژ دیده دارد و نتایج خوبی گرفته است.

بیجینگ گوان نیز با عملکردی خیره کننده توانست به مرحله بعد برسد. آن‌ها در ۵ دیدار ابتدایی خود به پیروزی رسیدند و تنها در دیدار پایانی که با تیم دوم خود به میدان رفته بودند، مقابل چیانگرای یونایتد تایلند به تساوی یک بر یک رسیدند تا با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شوند.

این تیم در سوپر لیگ چین به مقام سوم رسید و یکی از تیم‌های مدعی حضور در فینال محسوب می‌شود. بیجینگ گوان در مرحله بعدی باید به مصاف توکیو ژاپن برود.

شگفتی لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف گوانگژو است. درحالیکه این تیم یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شد، اما همراه با کاناوارو در هفته آخر حذف شد تا به مرحله بعد نرسد.

صعود ملبورن ویکتوری نیز دیگر شگفتی لیگ قهرمانان بود. این تیم با پیروزی در آخرین دیدار خود مقابل سئول کره جنوبی توانست مجوز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند. ملبورن ویکتوری در فصل گذشته لیگ استرالیا در رده دهم از لیگ یازده تیمی قرار گرفت و در مرحله یک هشتم نهایی با تیم قدرتمند اولسان هیوندای روبرو شوند.

صعود ۱۰۰ درصدی نمایندگان ژاپن و خط و نشان بیجینگ و اولسان هیوندای برای پرسپولیس!

در جدول صعود تیم‌ها نیز نمایندگان ژاپن صعود ۱۰۰ درصدی داشتند و از ۴ نماینده چین نیز تنها ۲ تیم به مرحله حذفی راه یافتند. از کره جنوبی نیز ۲ تیم از ۴ تیم به مرحله حذفی رسیدند و چونبوک موتورز و سئول نیز از گردونه مسابقات حذف شدند.

استرالیا نیز ۳ نماینده داشت که ۲ تیم آن در قعرجدول قرار گرفتند و ملبورن ویکتوری نیز تنها تیمی بود که پس از ۴ سال طلسم شکنی کرد و سبب شد تا یک تیم از این کشور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

چیانگرای تایلند نیز تنها تیم این کشور بود که با کسب ۵ امتیاز حذف شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار