سرهنگ همتی زاده از تمدید محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های آمد و شد وسایل نقلیه به مدت یک هفته دیگر در شهر‌های قرمز و نارنجی استان بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند ترافیکی خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت:بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان‌های چرداول و آبدانان در وضعیت قرمز، طرح ترافیکی جدیدی به منظور اجرای ممنوعیت و محدودیت‌ها از روز شنبه در این دو شهرستان اجرایی خواهد شد.

او افزود:کماکان ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به داخل استان ممنوع بوده و نسبت به عودت این دسته از وسایل نقلیه در ورودی‌های استان اقدام می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد:ورود خودرو‌های شخصی با پلاک بومی از شهر‌های قرمز به سایر شهر‌ها و همچنین ورود به این شهرستان‌ها توسط همشهریان با پلاک بومی برابر مصوبات این جلسه ممنوع بوده و رانندگان متخلف مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون و در شهر‌های نارنجی نیز به همین صورت و مبلغ ۵۱۰ هزارتومان اعمال قانون می‌شوند.

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودرو‌ها ازساعت ۲۱ الی ۴ بامداد نیز کماکان ادامه خواهد شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد:ورودی آرامستان‌های استان نیز به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا همچنان مسدود خواهد بود و ورود افراد و خودرو‌ها به آرامستان‌ها ممنوع می‌باشد.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد:طرح ترافیکی متناسب با روند انتشار بیماری در سطح استان و بویژه در شهر‌های قرمز و نارنجی از روز شنبه با همکاری هم استانی‌های عزیز اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه استان ضمن تشکر از هم استانی‌ها به دلیل همکاری بسیار خوب با ماموران پلیس راه و انتظامی استان طی دو هفته گذشته گفت:هدف از اجرای طرح ممنوعیت و محدودیت‌ها قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا بوده و از رانندگان تقاضا می‌شود که از تردد و سفر‌های غیرضروری در محور‌های برون شهری اجتناب و نهایت همکاری را با ماموران پلیس راه و انتظامی استان داشته باشند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.