اطلاعات منتشر شده از نسخه اقتصادی گوشی Infinix Zero 8

شرکت Infinix نسخه ارزان قیمت گوشی Infinix Zero 8 را به زودی وارد بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Infinix یکی از شرکت‌های چینی تولید کننده گوشی‌های هوشمند است که بخش عمده‌ای از گوشی‌های این شرکت در بازار داخلی چین به فروش می‌رسد و کمتر شاهد حضور گوشی‌های این شرکت در خارج از چین هستیم. در ماه آگوست بود که این سازنده بزرگ چینی، گوشی جدید خود را تحت عنوان Zero 8 معرفی و وارد بازار کرد، این گوشی پرچمدار شرکت اینفینیکس بود و نسبت به سایر گوشی‌های این شرکت از قیمتی بالاتر برخوردار بود.

به تازگی نیز این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی دست به ساخت نسخه ارزان قیمت این گوشی با نام Infinix Zero 8i زده است. این گوشی از ظاهری تقریبا شبیه به گوشی Zero 8 بهره می‌برد و تغییر خاصی در ظاهر آن دیده نمی‌شود. در بخش نمایشگر این گوشی شاهد استفاده از یک نمایشگر LCD با اندازه ۶.۸۵ هستیم که از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند و رزولوشن این نمایشگر FHD+ است.

گوشی Infinix Zero 8

مشخصات سخت افزاری گوشی Infinix Zero 8i 

در این گوشی از یک پردازنده میان رده Helio G90T استفاده شده است که در کنار حافظه رام ۸ گیگابایتی امکان پردازش بسیار خوبی دارد و در اجرای بازی‌های سنگین نیز عملکرد خوبی از خود نشان خواهد داد. حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ گیگابایت بوده و امکان افزایش حافظه این گوشی از طریق کارت SD نیز وجود دارد.

در بخش دوربین باید گفت گوشی Zero 8i از یک دوربین چهارگانه که به وسیله یک لوزی از بدنه گوشی جدا شده است استفاده می‌کند و لنز اصلی استفاده شده در آن ۴۸ مگاپیکسل است. لنز دوربین جلو این گوشی نیز به صورت دوگانه بوده و لنز اصلی ۱۶ مگاپیکسل کیفیت دارد. در بخش باتری باید گفت این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که به وسیله شارژر ۳۳ واتی شارژ خواهد شد و این گوش از درگاه ۳.۵ میلی متری هدفون نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در ۹ دسامبر وارد بازار هند خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
salim
۲۳:۱۳ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
گوشی موبایل اینفیکس زیرو یکس اندروید 12 میاد یا .ن
آخرین اخبار