فرماندار بافق گفت: سکوی محل نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان این شهرستان ساخته شده و به زودی دستگاه اهدایی خیرین نصب می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید مهدی طلائی، مقدم فرماندار بافق گفت: سکوی محل نصب دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان ولیعصر (عج) یک روزه احداث شد و دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری در روز‌های آتی در محل آماده شده، نصب می‌شود.

او خرید و اهدای این دستگاه را از ضروریات بیمارستان در شرایط افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ بیان کرد و افزود: از همکاری مردم، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق و خیرین، رییس و مدیر داخلی بیمارستان تشکر می‌کنم.

شرکت سنگ آهن مرکزی ایران یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به ارزش دو میلیارد تومان به این واحد درمانی اهدا کرده است.

این اقدام نیک شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق که با حمایت هیات مدیره و مسوولان شهرستان  و در چارچوب عمل به مسوولیت اجتماعی این شرکت تحقق یافت،  الگویی برای همه شرکت‌های صنعتی و معدنی منطقه است.

همچنین با پیگیری فرماندار و مساعدت مجتمع معدنی فلات مرکزی ایران -بافق نیز یک دستگاه ونتیلاتور به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان خریداری و تحویل این بیمارستان شد.

به همت جمعی از خیرین بافقی هم، دو عدد دستگاه ضدعفونی کننده پدالی، یک عدد چشمی، یک عدد ویلچر، یک دستگاه سم‌پاش، ۱۲ لیتر الکل و ۲۵ بسته ماسک هم به ارزش ۱۵ میلیون تومان تهیه و برای استفاده بیماران کرونایی، در اختیار بیمارستان بافق قرارگرفت.  

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار