گزارش مردمی پلیس شهرستان فراهان را به محل دپوی اجناس سرقتی رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  در پی گزارش مردمی مقادیر زیادی از انواع  اموال مسروقه که در یکی از روستا‌های شهرستان فراهان دپو شده بود کشف و ضبط شد و سارقان دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا معیریان فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در پی گزارش واصله مبنی بر دپوی مقادیر زیادی اموال مسروقه در یکی از روستا‌های شهرستان و پس از بررسی صحت و سقم آن موضوع در دستورکار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ معیریان افزود: پس از ارسال این موضوع  به مرجع قضائی و دریافت اخذ مجوز، همکاران پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و با حکم قضائی، منزل فرد مورد نظر را بازرسی کردند.

او اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی در این محل مقادیر زیادی از انواع لوازم و اشیاء و ابزار آلات را در  زمینه های مختلف کشف کردند که اموال اداره برق شهرستان و اموال مصلی بیت المقدس اراک هم در بین اموال مسروقه از سوی کارکنان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان با بیان اینکه اموال را شخصی با همدستی دو فرزند خود در منزلش دپو کرده بودند بیان کرد: ارزش ریالی اموال مکشوفه به صورت تقریبی ۳ میلیارد ریال است که ماموران پلیس شهرستان فراهان امروز پس از اجرای طرح عملیاتی کشف و ضبط کردند.

او ادامه داد: سارقان پس از دستگیری با پرونده تشکیل شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.