مظاهری از حضور تیم‌های قدرتمند در گروه تیم فوتبال شهید قندی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وحید مظاهری، سرمربی تیم شهید قندی یزد گفت: از ۴۵ روز گذشته تمرینات باشگاه شهید قندی برای حضور در لیگ دسته دوم آغاز شده است

او افزود: با حفظ نیمی از بازیکنان و جذب چند بازیکن با کیفیت، به دنبال کسب بهترین نتایج برای استان یزد هستیم، اما باید بگویم در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

مظاهری ابراز کرد: چند بازی تدارکاتی بسیار خوب برابر تیم‌های لیگ یکی فجرسپاسی شیراز، آرمان گهر سیرجان،  مس کرمان و تیم‌های دیگر انجام داده‌ایم و روز جمعه نیز به مصاف تیم مشیز کرمان خواهیم رفت تا برای اولین بازی لیگ دسته دوم در بهترین شرایط قرار بگیریم.

او گفت: لیگ دسته دوم از کیفیت خوبی برخوردار است، اما باید بگویم تیم‌های مدعی در گروه ما بیشتر هستند و بازی‌های سنگین تری در پیش خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی افزود: با توجه به حضور تیم‌های خوب در این گروه امیدوار هستیم بر خلاف فصل گذشته تمام تیم‌ها تا آخرین روز برای فوتبال پاک تلاش کنند، چون تیم شهید قندی در فصلی که گذشت از بی تفاوت بودن چند تیم متضرر شد.

مظاهری ابراز کرد: از حضور تیم‌های با قدمت در گروه خود خوشحال هستم و قطعاً با حضور تیم‌های ناشناخته و پر انگیزه به همراه این تیم‌ها کیفیت مسابقات چند برابر خواهد شد.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار