مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پلمب ۱۲۰ واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونایی در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: در راستای اجرای طرح محدودیت‌هایی کرونایی ۱۲۰ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

مسعود امامی یگانه با اشاره به نظارت اکیپ‌های ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اردبیل به اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی افزود: درصد تعطیلی مشاغل مشمول طرح در شهرستان اردبیل ۹۹درصد و میزان رعایت دورکاری در ادارات شهرستان اردبیل را ۹۴ درصد است.

او اظهار کرد: از یکم تا دوازدهم آذر ماه، ۱۶ هزار و ۶ مورد بازرسی و نظارت از اصناف و اماکن صورت گرفته است که ۴ هزار و ۱۸ مورد تذکر و یکهزار و ۶۹۹ مورد اخطاریه به اماکن متخلف داده شده است و ۱۲۰ واحد صنفی پلمپ گردیده و ۹۶ امکنه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: اگر دستورالعمل‌ها و محدودیت‌های کرونایی را رعایت نکنیم همه آلوده خواهیم شد و در این زمینه انتظار ما همکاری مردم و اصناف و بازاریان است تا هر چه سریع‌تر این ویروس را شکست دهیم.

امامی‌یگانه تصریح کرد: تمام ظرفیت شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کارگرفته می‌شود تا شاهد تاثیرات اساسی در پیشگیری و مهار ویروس کرونا در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.