برابرسازی فرصت‌ها بسیاری از مشکلات معلولان را حل می‌کند

معاون توابخشی اداره کل بهزیستی بوشهر گفت: آگاهی اذهان عمومی و کمک به برابرسازی فرصت‌ها موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات فراروی معلولان می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محبوبه دهقانی معاون توابخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر با تبریک ۳دسامبر برابر با ۱۳ آذر روز جهانی افراد دارای معلولیت، بیان کرد: این روز فرصت مناسبی است برای ارتقاء رشد و آگاهی اذهان عمومی و کمک به برابرسازی فرصت‌ها که موجب حل بسیاری از مشکلات فراروی این افراد می‌شود.

 او افزود: روز جهانی معلولین زمان مغتنمی است برای ارج نهادن به ارزش‌ها و توانایی همنوعانی که با معلولیت‌های مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و نیز فرصتی است برای بازبینی در اقدامات صورت گرفته برای احیاء حقوق معلولین و اصلاح نوع نگرش عمومی و فرهنگ سازی مناسب به پدیده معلولیت در جامعه.

معاون توابخشی اداره کل بهزیستی استان بوشهر، شعار امسال روز جهانی معلولین  را «ساخت جهانی بهتر پس از کرونا برای افراد دارای معلولیت (فراگیر، دسترس پذیر /پایدار)» عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


مدیر کل بهزیستی استان بوشهر نیز در پیامی به این مناسبت نوشت: معلول در لغت آبستن معنای ناتوانی و نیاز است و در اجتماع ناظر بر صبرپیشگانی است که جزئی از توان ظاهری خود را داده‌اند و بسیاری بر توانمندی‌های پنهان خود افزوده‌اند.

علیرضا حاجیونی تاکید کرد: چنانچه حکمت و رحمت پروردگار را به نیکی دریابیم، می‌بینیم جامعه، محتاج معلولان است و نیازمند حضور پر معنای ایشان، نه برعکس.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.