معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مجموع اعتبار تخصیص یافته برای طرح تهیه بازنگری و طرح هادی مناطق روستایی این استان ۲۹۰ میلیارد ریال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، رسول شهبازی معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره عملیات اجرایی ۹۸ طرح هادی روستایی در سال ۹۹ با اعتباری افزون بر ۲۲۵ میلیارد ریال در سطح استان اظهار داشت: مجموع اعتبار تخصیص یافته برای طرح تهیه بازنگری و طرح هادی مناطق روستایی این استان ۲۹۰ میلیارد ریال است.

او افزود: امسال ۷۵ طرح هادی روستایی با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به عنوان پروژه‌های تهیه و بازنگری به سازمان برنامه و بودجه استان ارسال شد که در مرحله مبادله موافقت‌نامه است.


بیشتر بخوانید


شهبازی اضافه کرد: امسال یکهزار و ۵۰۰ سند مالکیت روستایی در این استان صادر شده و تاکنون ۸۰ درصد از املاک مناطق مسکونی روستایی این استان سنددار شده است.

او از صدور سند ۶۷ هزار و ۵۵ واحد مسکونی در مناطق روستایی این استان خبر داد و گفت: برای سنددار شدن املاک روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

شهبازی از صدور سند مالکیت برای ۹ هزار و ۸۷ واحد مسکونی شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر این استان خبر داد و افزود: فرایند انجام صدور سند کمتر از سه ماه به سرانجام می‌رسد.

او، تثبیت مالکیت و شفاف سازی حد و حدود املاک، کاهش سوء استفاده و معارض ملکی و سهولت در انجام زیرساخت‌ها و اجرای صحیح طرح هادی روستایی را از اهداف اصلی سند دار کردن املاک روستایی بیان کرد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.