مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل جدید شرکت آب و خاک کشور گفت: رویکرد این شرکت در دوره جدید تلاش برای پایدار و اقتصادی شدن کشاورزی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد مهدی قاسمی گفت: شرکت آب و خاک کشور یک بازوی توانمند برای وزارت جهاد کشاورزی به‌شمار می‌آید که تمام اقدامات مرتبط با حوزه آب و خاک توسط این شرکت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و خاک کشور گفت: در دوره مدیریتی جدید، اقدامات زیربنایی که برای بخش کشاورزی چه در حوزه مطالعه و چه در حوزه طراحی و اجرا نیاز است، در دستور کار قرار می‌گیرد.

قاسمی افزود: رویکرد بر این است که براساس اساسنامه، وظایفی که این شرکت بر عهده دارد و می‌تواند به بخش کشاورزی کمک کند را دنبال کنیم.

او ادامه داد: شرکت آب و خاک کشور می‌تواند کمک زیادی به حل چالش‌های پیش روی بخش کشاورزی از جمله چالش آب و چالش سیل داشته باشد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: شرکت آب و خاک کشور همچنین می‌تواند اقداماتی که در بحث زهکشی و اصلاح و بهبود خاک نیاز است را دنبال کند.

قاسمی افزود: همچنین بهبود یا احیای شبکه‌های آبیاری و زهکشی از دیگر اقداماتی است که توسط شرکت آب و خاک کشور دنبال خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین این شرکت می‌تواند به خوبی در سایر مسایل جدید بخش کشاورزی مثل پتانسیل سنجی‌هایی که نیاز هست تا طرح‌های آمایش کشاورزی و مباحث الگوی کشت، ورود پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آب و خاک کشور گفت: امیدوارم بتوانم با اقدامات دنبال شده قدمی برای بهبود وضعیت کشاورزی کشور بردارم.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار