از آغاز محدودیت‌های ۲ هفته‌ای آذرماه تاکنون یک هزار و ۲۴۸ قبض جریمه برای رانندگان متخلف در چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

قبض جریمهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید زمانی معاون عملیات نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از آغاز محدودیت‌های ۲ هفته‌ای آذرماه تاکنون یک هزار و ۲۴۸ قبض جریمه برای رانندگان متخلف در استان صادر شده است.

او افزود: از این تعداد ۵۳۱ مورد جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۲۱ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۴۹۶ مورد جریمه یک میلیون تومانی بوده است.


بیشتر بخوانید


زمانی از استقرار ۲۴ ایستگاه بازرسی در استان خبر داد و اضافه کرد: در راستای اجرای محدودیت‌های ترددی کرونا در استان ۶۵۵ نیروی پلیس راه و راهور و ۴۶۶ نیروی انتظامی از شهرستان‌ها همکاری می‌کنند.

او همچنین از کاهش قابل توجه تردد‌ها در استان طی دو هفته اخیر خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون یک میلیون و ۹۵۳ هزار و ۸۷ مورد تردد در استان ثبت شده است در حالی که این تعداد در مدت مشابه پارسال سه میلیون و ۷۶ هزار و ۷۳۸ مورد بوده است.

زمانی همچنین از انجام یک هزار و ۲۴۶ بازدید از اصناف استان از سوی نیرو‌های اماکن خبر داد و افزود: طی این بازدید‌ها ۱۳۱ مغازه متخلف پلمب شده است.

او اضافه کرد: ۲۲ نیروی پلیس نیز در محل آرامستان‌های استان مستقر هستند تا محدودیت‌های کرونایی با نظارت بیشتری اجرا شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار