در سفر استاندار مرکزی مشکلات ۲ واحد صنعتی شهرستان فراهان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در سفر یک روزه استاندار مرکزی به شهرستان فراهان و بازدید از چند واحد صنعتی  در شهرک صنعتی فرمهین مسائل و مشکلات این واحد‌ها بررسی کرده و تصمیماتی اتخاذ شد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در جریان این بازدید‌ها گفت: به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و فرماندار و تعدادی از مدیران شهرستانی از دو واحد تولیدی مهم شهرستان و استان بازدید و مشکلات این واحد‌ها بررسی شد.

آقازاده افزود: در جلسه با مدیران کارخانه گونی بافی قرار شد در کوتاه‌ترین زمان ممکن با مدیران وزارت صنعت رایزنی شود که تا پایان امسال مواد اولیه کارخانه افزایش یابد و در سال ۱۴۰۱ فکر اساسی برای تامین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه انجام شود.

او اضافه کرد: شرکت تولید کننده درب‌ها و پنجره upvc هم که بعد از تعطیلی گذشته با مدیران جدید به فعالیت خوب و توسعه تولیدات در سطح استان و خارج از استان رسیده مشکل بازار مصرف داشت.

استاندار مرکزی بیان کرد: در جلسه با مدیران این شرکت مصوب شد با توجه به شروع پروژه‌های اقدام ملی در سطح استان، شرکت‌هایی که تولیدات لوازم خانگی و مصالح ساختمانی دارند و پیمانکارانی که ساخت و ساز انجام می‌دهند خرید از این شرکت و استفاده از تولیدات این شرکت را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.