کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش های رگباری باران همراه با احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها از عصر امروز در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز می‌شود و تا روز جمعه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بارش های سیلابی از عصر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود، گفت: این بارش‌ها در نواحی کوهستانی و سردسیر خراسان رضوی به صورت بارش برف و باران رخ می‌دهد و احتمال آبگرفتگی بیشتر برای نواحی جنوبی استان پیش‌بینی شده است.

او با اشاره به روند کاهشی دما در خراسان رضوی از فردا، افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۵ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا با ۶ درجه کاهش به ۹ درجه سلسیوس خواهد رسید و روز جمعه نیز هشت درجه پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: روند کاهشی میانگین دما در خراسان رضوی طی روز‌های پایانی هفته بیشتر در دمای روزانه رخ می‌دهد و دمای شبانه طی روز‌های آینده تغییرات اندکی دارد به طوری که کمینه دمای هوای امشب مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که پنجشنبه شب‌تغییری نداشته و جمعه شب به یک درجه خواهد رسید.

اثمری بیان کرد: فریمان با کمینه دمای هوای یک درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

او تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۲۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.