معاون استاندار سمنان گفت: استقرار ادارات برای خدمت رسانی به مردم حسین آباد باید انجام شود و در صورت عدم پیگیری و خودداری ادارت از این مهم به مراجع قضایی ارجاع معرفی می شوند.

منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه حسین آباد کالپوش در ماه‌های گذشته اقدام‌های بسیار قابل توجهی انجام شده است. 

او افزود: اقدامات خوبی در بخش برق، گاز و دیگر مشکلات زیرساختی در حسین آباد کالپوش انجام شد و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان برای رفع آب آشامیدنی و فاضلاب منطقه هم اقدام خواهد شد. 

فخری ادامه داد: : مشکلات آب شرب تقریبا حل شده و مخزن در حال احداث است و مشکل فاضلاب در روستای کالپوش باید رفع شود تا با رفع این مشکلات در سایت جدید به صورت ۱۰۰ درصدی مکان جدید برای اهالی خسارت دیده حسین‌آباد قابل سکونت خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان  بیان کرد: استقرار ادارات برای خدمت رسانی به مردم در این روستا باید انجام شود و در صورت عدم پیگیری و خودداری ادارات از این مهم به عنوان تخلف اداری محسوب می شود و به مراجع قضایی ارجاع داده می شود.

او ابراز داشت: دفاتر خدماتی و بانک هایی که در این روستا هسند باید تقویت شوند تا مردم برای دریافت خدمات بانکی با مشکلی روبرو نشوند.

فخری در ادامه با تاکید بر اهمیت احداث راه دسترسی روستا اضافه کرد: مشکلات معترضین در این خصوص تا هفته آینده حل خواهد شد و راه و شهرسازی باید اقدامات لازم در خصوص احداث راه دسترسی به روستا تسریع کند وآسفالت جاده قدیم انجام شده و  تردد از آن جاده انجام می شود.

فخری تشریح کرد: پاک سازی نخاله های ساختمانی در جهت زیبایی فضای روستا و ایجاد محیطی سالم پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.