وزیر علوم تاکید کرد؛

۵۰ درصد فوق العاده شغل حقوق کارکنان دانشگاه‌ها اعمال شود

غلامی در نامه‌ای به رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت ممیزه وزارت علوم بر افزایش ۵۰ درصد فوق العاده شغل حقوق کارکنان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم تاکید کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به عبدالرضا باقری رئیس مرکز هیئت‌های امنا و هیئت ممیزه وزارت علوم، خواستار اجرایی شدن افزایش ۵۰ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم شد.

متن نامه یه شرح زیر است:

پیرو افزایش ضرایب فوق‌العاده‌های (شغل، جذب و ویژه) مندرج در فصل پنجم (حقوق و مزایای) آیین‌نامه اعضای غیر هیئت علمی برای اجرا در ستاد وزارت و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پژوهشی و فناوری وابسته به وزارت علوم از تاریخ یک اسفند ۹۸ براساس نامه‌های شماره ۲۶۶۳۹ مورخ ۳۰ فروردین ۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و شماره ۲۶۵۳۱ مورخ ۳۰ فروردین ۹۹ سازمان برنامه و بودجه کشور با عنایت با عنایت به تقاضای این وزارت برای برخورداری اعضای غیر هیئت علمی از سقف افزایش ۵۰ درصدی حقوق و مزایا و همچنین پاسخ دکتر نوبخت به موضوع یادشده بدین وسیله موافقت می‌شود با هماهنگی معاونت اداری مالی و مدیریت منابع نسبت به اصلاح ارقام و ضرایب مربوط به حقوق اعضای غیر هیئت علمی مندرج در فصول پنجم و ششم آیین‌نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی (حسب مورد) اقدام کنند.

لازم است تامین اعتبار مورد نیاز در قالب بودجه تفصیلی از محل صرفه‌جویی هزینه‌ها و درآمد‌های اختصاصی برای اجرا در سال ۹۹و پیش‌بینی و اعتبار لازم برای اجرا در سال‌های آتی تأمین شود ضمناً بر اساس مذاکرات به‌عمل‌آمده با سازمان برنامه و بودجه کشور ان‌شاءالله از طریق افزایش تخصیص سال جاری و پیشنهاد اعتبار لازم در لایحه بودجه سال هزار و چهارصد مساعدت لازم برای اجرایی شدن این موضوع انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
کارمند دانشگاه
۱۶:۵۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
متاسفانه این نامه دهم آذر صادر شده اما تا امروز 19آذر هیات امنا وزارت علوم از اجرا آن خوداری کرده
اسفند سال 98هم هیات امنا وزارت علوم در ابلاغی برخلاف ابلاغ دکتر نوبخت تنها 15درصد حقوق کارمندان خودشو افزایش داد والباقی بودجه را جا دیگری مصرف کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
وضعیت اسفبار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قابل قیاس با سایر کارکنان نیست . ولی در کشورمان همه چی برعکس هست مهران مدیری خدا بگم چیکارت کنه با این سریالهات به این مدیران ارشد ما پدر سوختگی ها را یاد میدی
آخرین اخبار