مدیرعامل بنیاد برکت گفت: طرح‌های آبزی پروری در حوزه طرح‌های بزرگ و خرد دنبال می‌شود و در مجموع ۴ هزار و ۷۰۰ شغل در این راستا ایجاد می‌شود.

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در حوزه امنیت غذایی طرح‌های مختلفی از جمله تولید پروتئین ازگوشت قرمز تا آبزیان را اجرا می کند.

او با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌هایی که در کشور داریم فاصله بسیار معناداری با میانگین‌های جهانی در حوزه مصرف، صادرات و تولید داریم، گفت: طرح‌هایی که در حال حاضر دنبال می‌شود در چند بخش این زنجیره است که شامل تأمین خوراک آبزیان، آبزی پروری، تولید بچه ماهی، بسته بندی و... است.

مدنی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در پلتفرم‌های فروش محصولات از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان استفاده می‌کند.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه هدف گذاری برای تولید بیش از ۱۱ هزار تن پروتئین از طریق آبزیان انجام شده است، افزود: درصورت محقق شدن، رشد قابل توجهی در سرانه‌های مختلف را شاهد هستیم.

او ادامه داد: این طرح‌ها در حوزه طرح‌های بزرگ و خرد دنبال می‌شوند و در مجموع ۴ هزار و ۷۰۰ شغل در این راستا ایجاد می‌شوند.

مدنی گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در این بخش سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه برای شناسایی شبکه‌های مختلف در حوزه آبزی پروری و ارتباط مستقیم با مردم و کارآفرینان رویداد دریای برکت را راه اندازی کردیم، گفت: در این رویداد ایده‌های مختلف شناسایی می‌شوند و شبکه آبزی پروری را تقویت می کنند.

مدنی افزود: برای ایده‌های برتر سرمایه گذاری صورت خواهد گرفت وجهشی در حوزه آبزی پروری خواهد بود.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار