مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم و دلیل طولانی شدن روند انتخاب تعیین مدیرعامل آبی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، کاظم اولیایی مدیر عامل سابق باشگاه استقلال درباره شرایط این تیم و همچنین کادر فنی استقلال عنوان کرد: تازه مسابقات شروع شده است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، تیم‌ها هنوز شکل اصلی خود را در مسابقات پیدا نکرده اند.

او ادامه داد: من به تیم محمود فکری بسیار خوشبین هستم، و امیدوارم اگر کادرفنی استقلال نیاز به تقویت داشته باشد فکری این کار را انجام دهد. احساس می‌کنم این تیم ظرفیت قهرمانی را در این فصل در لیگ برتر دارد.

اولیایی درباره دخالت‌های که از طرف برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال صورت گرفته است عنوان کرد: احساس می‌کنم زمانی که نمایندگان مجلس که وظیفه قانون گذاری دارند در حوزه اجرا وارد می‌شوند مشکلاتی به وجود می آید.

او ادامه داد: شاید اگر این دوستان دخالت نمی‌کردند وزارت ورزش و جوانان خیلی زودتر مدیرعامل باشگاه را انتخاب می‌کرد. واقعیت این است که هر نهادی باید وظیفه خود را انجام دهد، نمایندگان مجلس دو وظیفه عمده دارند؛ وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای قانون.در کل این نوع مداخل غیر از اینکه باشگاه استقلال را در همین شرایط نامساعد نگه دارد نکته مثبت دیگری برای تیم ندارد.

اولیایی درباره جلسه پیشکسوتان باشگاه استقلال و نمایندگان مجلس عنوان کرد: جلسه‌ای بود که کانون هواداران برای باشگاه پیش بینی کرده بود و تعداد محدودی از پیشکسوت‌ها در آن جلسه حضور داشتند. در حوزه مدیریت باشگاه ما باید از پیشکسوت‌هایی که مدیران باشگاه‌ها بوده اند استفاده کنیم. خیلی از پیشکسوتان در مسائل فنی و اتفاقاتی که در زمین مسابقه رخ می دهند متخصص هستند.

او گفت: اگر مجلس می‌خواهد کارشناس دعوت کند و موضوع مدیریت استقلال را حل و فصل کند باید از مدیران با سابقه این باشگاه که سابقه ۴۰ سال مدیریت دارند استفاده کند.

او گفت: دخالت قانون گذار در حوزه اجرایی عواقب خوبی برای باشگاه استقلال نداشته و نخواهد داشت. به نظرم جلسه‌ با نمایندگان مجلس شد طولانی شدن روند انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال شده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار