قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: در ۸ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار استان ۲ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان صدقه دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نجف علی حیدری قائم‌مقام کمیته امداد چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در ۸ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار استان ۲ میلیارد و ۴۵۱ میلیون تومان صدقه دادند.

او افزود: کمک‌های مردمی در قالب صدقات در هر شهرستان عیناً برای کاهش مشکلات اقتصادی نیازمندان همان شهرستان هزینه می‌شود.

حیدری با بیان اینکه مسکن از نیاز‌های اساسی خانواده‌های مددجو است اضافه کرد: ۲۷ درصد از مجموع صدقات پرداختی مردم استان به خرید و احداث مسکن مددجویان کمیته امداد استان اختصاص یافته است.


بیشتر بخوانید


او تأمین هزینه‌های درمانی و بهداشت مددجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان و بیان کرد: ۱۳ درصد از صدقات در زمینه کمک به پرداخت فرانشیز، خدمات ویژه درمان و نیاز‌های بهداشتی نیازمندان پرداخت می‌شود.

حیدری با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از اهداف این نهاد است گفت: ۱۴ درصد از صدقات پرداختی مردم استان در راستای کمک به امر ازدواج نیازمندان اختصاص یافته است.

او با اشاره به اختصاص مابقی صدقات پرداختی مردم استان در بخش‌های مختلف افزود: کمک به نیازمندان، ارائه خدمات ویژه به سالمندان، کمک به سوءتغذیه کودکان زیر شش سال، پرداخت کمک‌های موردی به نیازمندان، تأمین لوازم ضروری مددجویان و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت نیز از محل صدقات مردمی است.

حیدر در پایان گفت: مردم استان می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۰۳۸*۸۸۷۷* از طریق گوشی همراه خود و یا ارسال عدد سه به سامانه الکترونیکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و نصب برنامه آپ کمک‌های خود را به دست نیازمندان مناطق انتخابی خود برسانند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۲ آذر ۱۳۹۹
خوب حالا حقوق کارمنداش بالا میره و وام دادنا به کارمندای کمیته امداد میره بالا
آخرین اخبار