مدیر HSE، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری گفت: یک دستگاه پمپاژ فشار قوی (پمپ تراک) به منظور جمع آوری آب‌های سطحی در منطقه کمپلوی اهواز بکارگیری شد.

سعید قربانی مدیر HSE، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به دنبال اعلام ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری خوزستان و دستور مدیرعامل شرکت، این پمپ تراک جهت تخلیه آب‌های سطحی مورد استفاده قرار گرفته است.

او افزود: این تجهیز میانگین در هر دقیقه ۱۰ بشکه آب را از سطح خیابان‌ها و معابر که علاوه بر ایجاد مشکل در تردد شهروندان در مناطقی وارد خانه‌ها شده است، مکش و با استفاده از شبکه لوله و اتصالات به خارج از منطقه پمپاژ می‌کند.

قربانی با اشاره به کاربست یک دستگاه تانکر مکنده ۳۰ هزار لیتری، ۲ دستگاه پمپ کف کش، یک دستگاه پمپ دیزلی و چند دستگاه خودرو کمک دار در عملیات جمع آوری روان آب‌ها در اهواز، بیان داشت: ملی حفاری به هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، رفع مشکل شهروندان و شتاب بخشی در عملیات تخلیه آب از سطح شهر‌ها آمادگی دارد تا در صورت نیاز تجهیزات بیشتری را به مناطقی که از سوی استانداری اعلام می‌شود، ارسال نماید.

مدیر HSE، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: یکشنبه شب نیز یک دستگاه پمپاژ فشار قوی به بندر امام خمینی (ره) در شهرستان ماهشهر انتفال یافت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.