رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: آماده پشتیبانی و راسال تجهیزات امدادی به خوزستان هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور شامگاه سه شنبه در نشست مدیریت بحران جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خوزستان به هر میزان کمک و پشتیبانی برای امدادرسانی به خانواده‌های گرفتار در آبگرفتگی نیاز داشته باشد هلال احمر کشور آمادگی ارسال کمک‌ها را دارد.

او با بیان اینکه مقادیری لوازم و تجهیزات مورد نیاز امداد از سوی هلال احمر کشور تهیه شده که در صورت نیاز فوری خوزستان در کمترین زمان ارسال می‌شود، افزود: در بحث لجستیک هلال احمر این استان نیاز به هر کمکی برای امداد رسانی به خانواده‌های گرفتار در آبگرفتگی اخیر داشته باشد، استان‌های معین آماده خدمت هستند.

ولی پور بیان داشت: در چند روز اخیر شاهد بارش برف و باران در کشور بودیم و در مجموع به ۷ هزار و ۵۶۳ نفر در سطح کشور با تلاش هلال احمر امدادرسانی شد که بیش از ۵ هزار نفر از این تعداد در خوزستان بودند، همچنین از ۶۲۵ اسکان اضطراری در سطح کشور و ۵۵۲ مورد در این استان انجام شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: با وجود همه مشکلات و کمبودها، تجهیزاتی تهیه و بین هلال احمر‌های سطح کشور توزیع شد، البته تا پایان آذر ماه نیز اقلام بیشتری تهیه و بین استان‌ها توزیع می‌شود، اگرچه با وجود شرایط سخت اقتصادی و تحریم به درستی نتوانستیم مراکز هلال احمر کشور را پشتیبانی کنیم، اما نهایت تلاش برای بروزرسانی مراکز هلال احمر در سراسر کشور صورت گرفت.

او ادامه داد: مردم باید انتظار کمک رسانی خود را متناسب با حوادثی که در همه دنیا در حال وقوع است داشته باشند و در زمان بروز سختی و حادثه با این جمعیت همکاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.