گوهری به قاچاقچیان اسلحه و احشام در ایلام هشدار جدی داد و گفت: به نیرو‌های مسلح استان ابلاغ شده است که به شدت و با قدرت تمام با هرگونه قاچاق و به خصوص قاچاق اسحله، مهمات و احشام برخورد قاطع کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عباس گوهری رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح ایلام در جریان بازدید از هنگ مرزی مهران، اظهار کرد: مرزبانان عزیز با هرگونه قاچاق و به خصوص قاچاق احشام در مرز‌های استان به شدت و با قدرت تمام، برخورد کنند.

گوهری با بیان اینکه در زمینه قاچاق با کسی تعارف نداریم و بدون اغماض و طبق قانون برخورد پشیمان کننده صورت می‌گیرد، افزود: مرزبانی در این راستا نقش بسیار مهم و خطیری بر عهده دارد.

او  عنوان کرد: امنیت در همه زمینه‌ها مطالبه به حق مردم عزیز از دستگاه‌ها است و در این راستا شبانه روز در تلاش هستیم.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان ایلام با تاکید بر اینکه نیرو‌های مسلح استان با تمام توان در جهت خدمتگذاری به مردم پای کار هستند، بیان کرد: قاچاق در استان ایلام خط قرمز است و بدون مسامحه با قاچاقچیان برخورد پشیمان کننده صورت می‌گیرد.

 او اظهار کرد: خوشبختانه امنیت بسیار خوبی در مرز‌های استان ایلام حاکم است و این مهم نتیجه تلاش شبانه روزی مرزبانان و سایر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی است که جایی تشکر و قدردانی دارد.

گوهری یادآور شد: مردم عزیز استان ایلام لایق خدمتگذاری بی منت هستند لذا اینجانب تا پای جان و براساس وظیفه، اجازه نمیدهم قاچاقچیان حق مردم را ضایع کنند و امنیت به خطر بیفتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.