سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

بازیکنان ۱۸ ساله در ترکیب صنعت نفت بودند/ داور برای اخراج بازیکن ما تحت تاثیر اعتراضات تیم رقیب قرار گرفت

پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داور با بازیکن ۱۸ ساله ما سخت گیرانه برخورد کرد و فکر می‌کنم تحت تاثیر اعتراض تیم رقیب او را اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید اکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: این پیروزی را به مردم آبادان و هواداران صنعت نفت تبریک می‌گویم. خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم یک بازی سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. نشان دادیم که با برنامه هستیم. امروز جوان‌هایی برای صنعت نفت به میدان رفتند که ۱۸ ساله هستند و توانستیم این بازیکنان را یک بار دیگر مقابل تیم با ریشه ذوب‌آهن محک بزنیم. ما به این بازیکنان و توانایی‌های‌شان اعتقاد داشتیم. به حسین زواره‌ای و احمد شریعتی ۱۸ ساله و محمدرضا غبیشابی ۱۹ ساله اعتماد کردیم و خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی سخت، سربلند شدیم. فکر می‌کنم تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که به بازیکنان مان از دقیقه یک فضای کار کردن می‌دهیم و به آن‌ها اعتماد می‌کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به این که تاکنون طالب ریکانی تنها گلزن تیمش بوده است، گفت:  طالب مهاجم تیم ما است و خیلی تعجب کردیم که در هفته‌های اخیر از او به عنوان هافبک یاد شده بود، زیرا با سیستم ۲-۴-۴ بازی می‌کنیم و در هر ۴ بازی قبلی، ریکانی مهاجم ما بوده است. سایر بازیکنان نیز موقعیت ایجاد می‌کنند و به حریف فشار می‌آورند تا این که یک بازیکن بتواند گل بزند. طالب روی کار تیمی گل می‌زند و فوتبال نیز یک بازی گروهی است.

او درباره عملکرد داوری گفت: فکر می‌کنم کاظمی قضاوت خوبی داشت؛ البته اعضای تیم ذوب‌آهن به  پنالتی ما اعتراض داشتند، اما این صحنه واقعا پنالتی بود. شاید ما روی اخراج حسین زواره‌ای گله‌مند باشیم، زیرا داور سختگیرانه تصمیم گرفت؛ اما فکر می‌کنم داوری در مجموع عملکرد خوبی داشت. داور با زواره‌ای که یک بازیکن جوان است خیلی سخت‌گیرانه رفتار کرد. فکر می‌کنم این بازیکن از عمد نزد و شاید به دلیل این که نیمکت حریف خیلی اعتراض کرد، داور تحت تاثیر قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

صنعت نفت یک - ذوب آهن صفر/ رحمان دست خالی به اصفهان بازگشت


پورموسوی درباره بازی هفته بعد  تیمش مقابل استقلال گفت: بازی با استقلال همیشه سخت است. فاصله بازی‌ها کم است و برای این بازی تنها ۲ روز توانستیم تمرین کنیم. برای بازی با استقلال هم همین اندازه می‌توانیم تمرین کنیم. قرعه بدی داشتیم، اما به توانایی بازیکنان خودمان ایمان داریم و امیدوارم مقابل استقلال هم سربلند از بازی خارج شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار