سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به مهاجمان سرعتی استقلال و ضد حملات خطرناک این تیم، تلاش کردیم فضا‌ها را ببندیم و در این زمینه موفق بودیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر استقلال اظهار کرد: بازی جان‌داری را شاهد بودیم و هر ۲ تیم بازی خوبی ارائه کردند. با توجه به شناختی که از استقلال داشتیم، سعی کردیم در نیمه  اول پا به پای استقلال بجنگیم و کار را پیش ببریم. می‌دانستیم که استقلال با مهاجمان سرعتی مانند ارسلان مطهری و مهدی قائدی در ضد حملات خطرناک است و به همین دلیل تلاش کردیم فضا‌ها را ببندیم که در این زمینه موفق بودیم. به جز اشتباه در یک صحنه، موقعیت دیگری به استقلال ندادیم.

تارتار در ادامه گفت: جا دارد از مسئولان نگهداری زمین تشکر کنیم که با وجود بارندگی شدید، توانستند زمین را آماده کنند. فکر نمی‌کردم کیفیت زمین مناسب بازی باشد. به هر حال کیفیت زمین مانند ورزشگاه آزادی نبود، اما قابلیت برگزاری بازی را داشت. با توجه به شرایط پیکان  و هزینه‌ای که تیم ما صرف کرده است، یک امتیاز هم برای ما مناسب بود. هدف ما در فصل جاری این است که از بازیکنان آکادمی پیکان استفاده کنیم. حدود ۵ نفر از بازیکنانی که در بازی امروز در ترکیب حضور داشتند، از آکادمی به تیم اضافه شده‌اند. باید از مربیان پایه پیکان هم تشکر کنم. ان شاءالله در آینده از نظر بازی و نتیجه، شرایط بهتری پیدا کنیم.  

او افزود: دوست داریم از بازیکنان آکادمی خودمان و بازیکنانی مانند طاهرخانی و روستایی که به استقلال و پرسپولیس رفتند و به پیکان برگشتند را به تیم‌های بهتر بفرستیم و جوانان خوبی را به فوتبال ایران معرفی کنیم. من و کادرم در سال‌های گذشته این کار را کرده‌ایم و بازیکنان خوبی  را به فوتبال کشور معرفی کرده‌ایم.  

سرمربی پیکان در واکنش به صحبت‌های مرفاوی مبنی بر بازی دفاعی پیکان گفت: در نیمه اول ما موقعیت‌های به مراتب بهتری از استقلال داشتیم. ما برای یک امتیاز بازی نکردیم. با توجه به مهاجمان سرعتی استقلال ما فضا‌ها را بستیم، زیرا استقلال در ضد حملات خطرناک‌تر از زمانی است که حمله می‌کند و ما توانستیم این تیم را کنترل کنیم.  


بیشتر بخوانید:

پیکان صفر - استقلال صفر/ شاگردان فکری به یک امتیاز رضایت دادند


او درباره عملکرد داوری گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و بازی را به خوبی مدیریت کرد. البته در دقیقه ۶۷ یک صحنه مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، اما به نظر من پنالتی بود.  

تارتار درباره مشکل گلزنی پیکان گفت: زمان زیادی از حضور ما در پیکان نمی‌گذرد. ما فرصت کافی نداریم و تا می‌آییم تمرین تاکتیکی کنیم، بازی بعدی فرا می‌رسد. اصلا زمان نیست، اما با تمرین باید این مشکل را برطرف می کنیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۹
بغیر یک شوت چی داشتی؟با تجمع 11نفره تو یک سوم دفاعی خودتان ودفاع صفر...
آخرین اخبار