مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با اجرای عملیات حفاری و کابل کشی ۱۹ کیلومتر فیبرنوری و تأمین تجهیزات انتقال به روز مخابراتی، شبکه ارتباطی در گتوند پایدارتر شد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بهبود وضعیت شبکه و پایداری ارتباطات در گتوند، با تلاش نیرو‌های فنی و متخصص مخابرات منطقه، مسیر دوم شبکه ارتباطی در این شهرستان اجرا و به شبکه رینگ ارتباطی استان متصل شد.

او افزود: پروژه اجرای مسیر دوم رینگ ارتباطی شهرستان گتوند که با حفاری و کابل کشی ۱۹ کیلومتر فیبر نوری و تأمین تجهیزات انتقال به روز مخابراتی و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران انجام گرفت، ارتباطات مشترکان در این شهرستان پایدارتر شد.

فلاح زاده ادامه داد: با اجرای این عملیات، در صورتیکه مسیر اول شبکه قطع شود، ارتباط مشترکان بدون احساس قطعی از طریق رینگ شدن به مسیر دوم شبکه ارتباطی برقرار خواهد ماند که با برقراری مسیر فیبر نوری بین دزفول و گتوند، سیستم‌های مخابراتی گتوند از طریق دزفول به شبکه سراسری استان متصل می‌شود، این در حالی است که پیش از این ارتباط این شهرستان از طریق شهرستان شوشتر برقرار می‌شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.