زین العابدین موسوی گفت: تمام ارکان ستاد مدیریت بحران آبادان در ایام بارندگی در آماده باش کامل و آماده خدمت به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان که در روز‌های گذشته با حضور مستمر در ستاد بحران شهرستان، اقدامات پس از بارندگی‌های اخیر در خصوص دفع آب‌های سطحی و فاضلاب را شخصا پایش کرده است، گفت:تمامی دستگاه‌های خدمات رسان در روز‌های گذشته پای کار بودند که باید قدردان آن‌ها باشم.

او افزود: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر در شهرستان آبادان و شهر‌های تابعه بیش از ١٦٠ میلیمتر بارش را شاهد بودیم، با اقدامات پیشگیرانه اجازه ندادیم آب وارد منازل مردم شود.

فرماندار ویژه آبادان با اعلام نارضایتی از وضعیت دفع آب‌های سحطی شهرستان ادامه داد:باید هرچه سریعتر نسبت به ترمیم حداکثری نقاط آسیب پذیر اقدامات لازم انجام شود تا هنگام بارندگی در معابری همچون ذوالفقاری، ولیعصر، لاله ها، امیری و. شاهد تراکم آب در خیابان‌ها نباشیم و یا شاهد زحمت شهروندان برای تردد نباشیم.

موسوی اظهار داشت: اینکه توقع داشته باشیم پس از بارندگی‌های پر حجم در برخی از مناطق آبادان مثل سی متری و چهل متری ذوالفقاری، کوی ولیعصر، هزاری‌ها و دویستی ها، مرکز شهر امیری و مناطقی از این دست آبگرفتگی نداشته باشیم.

او اضافه کرد: شبکه فاضلاب آبادان صرفا ماموریت و ظرفیت آن دفع فاضلاب‌های مسکونی و تجاری و اداری است این منطقی نیست که انتظار داشته باشیم شبکه فاضلاب بارندگی‌ها و آبگرفتگی‌ها را دفع کند.

فرماندار ویژه آبادان یادآور شد: در روز‌های گذشته هر جا آبگرفتگی وجود داشت، ستاد بحران و دستگا‌های خدمات رسان با تمام تلاش با استقرار پمپ‌های مکنده نسبت به دفع آب‌های سطحی اقدام کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.