رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۸۰ درصد و در مشهد ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی‌ اصغر حسنی رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روند همکاری‌های مردم و صنوف مختلف با دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزایشی و امیدبخش بوده است.

او افزود: از ابتدای آذر ماه تاکنون افزون بر سه هزار و ۸۰۰ مورد بازدید از صنوف و مشاغل مختلف صورت گرفته است که در نتیجه ۱۵۵ واحد متخلف مهر و موم و ۱۳۶ فرد متخلف به دستگاه قضایی معرفی شده است.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین در این مدت به ۷۰۰ مورد شکایت مردمی رسیدگی شده است، ضمن این که ۹۷ مورد هم گندزدایی از منازل دارای بیمار و فوتی کرونایی انجام شده است.

حسنی بیان کرد: بر همین اساس از ابتدای آذر ماه بازدید‌های مشترک با همکاری اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی و با حضور رسانه‌ها در حال انجام است و خوشبختانه شاهد وضعیت بهتری در اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی جدید هستیم.

او تصریح کرد: مدت زمان اجرای طرح اعمال محدودیت‌های مشاغل و تردد‌های درون‌شهری دو هفته است و این زمان در صورت نیاز تمدید می‌شود و در زمان خروج از منزل هم باید ضمن رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، از ماسک استفاده شود.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.