۲۷۳ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح محدودیت‌های ناشی از مقابله با بیماری کرونا در مازندران پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ نعمت الله آزادی معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در حاشیه بازدید از روند اجرای محدودیت‌های تردد شبانه و محدودیت‌های ترافیکی برای مقاله با بیماری کرونا در شهرستان‌های ساری، قائم شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی، گفت: تنها راه ریشه کن شدن کامل ویروس کرونا احساس مسئولیت تک تک افراد جامعه و مشارکت همگانی مردم با احترام به تصمیم مسئولان است.

او از اجرای طرح‌های انتظامی در این رابطه خبر داد و با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان، افزود: با افرادی که نسبت به سلامتی افراد جامعه بی تفاوت باشند برخورد قاطعانه‌ای صورت خواهد گرفت.

سرهنگ آزادی گفت: در اجرای این طرح از ۹۰۰ هزار واحد صنفی در استان بازدید شد که به ۱۶ هزار و ۱۵۱ واحد صنفی تذکر داده شد و ۲۷۳ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران با شاره به محدودیت‌های تردد در مازندران، گفت: از ورود ۲۸ هزار خودروی غیر مجاز از ابتدای شروع طرح تاکنون به شهر‌های استان جلوگیری شد و بیش از ۳ هزار خودرو نیز به دلیل تخلف از مقررات ایجاد شده اعمال قانون شدند.

سرهنگ آزادی اعمال قانون ۳ هزار ۳۱۹ خودرو به دلیل تردد‌های غیر مجاز در اجرای طرح محدودیت تردد شبانه در استان نیز به خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با همراهی مردم در این طرح در هفته‌های آتی شاهد کاهش قابل توجه از میزان ابتلاء و فوتی افراد به این ویروس و ریشه کنی کامل آن در جامعه باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار