فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی انبار دپوی خوراک دام و طیور فاسد در شهرستان کوهدشت خبر داد و گفت: در این راستا ۱۰۰ تن خوراک دام فاسد به ارزش ۸ میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حاجی محمد مهدیان نسب،فرمانده انتظامی لرستان  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان کوهدشت در پی دریافت گزارشی مبنی بر دپوی خوراک دام و طیور فاسد در یک انبار، بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: عوامل انتظامی پس از بررسی صحت خبر، تحقیقات گسترده را آغاز و انبار مورد نظر که متعلق به یکی از فروشندگان و توزیع کنندگان خوراک دام و طیور شهرستان بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، در بازرسی از محل مورد نظر ۱۰۰ تن خوراک دام و طیور فاسد کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند بیان داشت: در بررسی‌های بعدی مشخص شد فرد سودجو قصد داشت خوراک دام و طیور فاسد را بین دامداران و مرغداری ها، به فروش برساند. 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.