فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان تاریخ مصرف گذشته به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:در راستای برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی کشور و در پی اعلام کارشناسان سازمان صمت مبنی بر فروش و عرضه سیمان تاریخ مصرف گذشته در سطح شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سردار جعفری افزود: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان پس از هماهنگی قضایی در قالب اکیپ گشت مشترک به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و اداره صمت از انبار دپوی سیمان واقع در بندر شهید رجایی بازدید کردند.


بیشتر بخوانید


او گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که خردادماه امسال ۳ هزار و ۶۹۹ تن سیمان پرتلند به کشور قطر صادر شده، اما با توجه به انقضای تاریخ آن‌ها (سال ۲۰۱۸) سیمان‌ها به کشور عودت داده می‌شود و مسئولان کارخانه با سوء نیت و برای کسب منفعت اقدام به فروش غیرقانونی سیمان‌ها به شرکت‌های بتن سازی شهرستان بندرعباس کرده اند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: نماینده کارخانه احضار و پس از انجام تحقیقات، پرونده تکمیلی به همراه متهم برای کسب تکلیف قضایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردار جعفری افزود: ارزش محموله کشف شده ۱۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.