حوادث امروز سه شنبه ۱۱ آذرماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۱۴ فقره سرقت سیم برق در رامشیر

 سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشیر گفت: در پی وقوق چندین فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان ، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و انتظامی رامشیر قرار گرفت.

او بیان داشت: ماموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی و کار اطلاعاتی۳ نفر از سارقان راکه با ۲ دستگاه خودروی سواری پراید اقدام به سرقت می‌کردند را شناسایی که با هماهنگی قضائی، در عملیاتی هدفمند در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی با بیان اینکه متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به ۱۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند افزود:سارقان به مرجع قضایی  معرفی شدند.

فرمانده انتظامی رامشیر ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی از سوی افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

خرده فروش مواد مخدر در بهبهان دستگیر شد

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک نفر سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او با شاره به اینکه ماموران این فرماندهی پس از انجام تحقیقات لازم، با هماهنگی مقام قضایی، پاتوق آن متهم که یک ساختمان مسکونی بود را مورد بازرسی قرار دادند، افزود: تعداد زیادی بسته‌های آماده فروش موادمخدر به میزان مجموعا ۱۸ گرم و ۳۵ سانت هروئین و شیشه و آلات توزین و مصرف موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: با توجه به اینکه این ساختمان مسکونی به پاتوقی برای فروش و استعمال موادمخدر تبدیل و باعث نارضایتی همسایگان و اهالی محل شده بود پس از کسب مجوز از مرجع قضایی پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان ادامه داد: در زمینه مبارزه قاطعانه با سوداگران مرگ، هرگونه اخبار و اطلاعات خود از عملکرد قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.