۷۵۰ خانوار ساکن در روستا‌های شرق مازندران از خدمات نوین ارتباطی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی کبیری مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در نشست کنترل پوشش ارتباطی استان ،گفت: با نصب و راه اندازی یک سایت تلفن همراه ۷۵۰ خانوار ساکن در ۶ روستای شرق مازندران از خدمات و سرویس‌های نوین ارتباطی برخوردار شد.

او افزود: به منظور برقراری عدالت ارتباطی در مناطق روستایی استان با راه اندازی یک سایت جدید تلفن همراه در روستای گرنام از توابع شهرستان بهشهر، ۵ روستای پجت، بندسر، متکازین، بیشه بنه و کیاسر نیز از خدمات باکیفیت ارتباطی و سرویس اینترنت برخوردار شد.

کبیری گفت: رشد ارتباطات و توسعه زیرساخت‌های این بخش از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه کشور است و اقدامات موثری در این زمینه بویژه در مناطق کمتر برخوردار و محروم با هدف کاهش شکاف دیجیتال انجام شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران: در پی تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا برای مهار این ویروس، مدارس، دانشگاه‌ها و برخی از مشاغل تعطیل شد و در این مدت فعالیت این مراکز از طریق فضای مجازی انجام می‌شود که این موضوع ضرورت وجود زیرساخت‌های باکیفیت به منظور پایداری شبکه را بیش از گذشته نمایان کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.