سرهنگ ولیان از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و اعتراف به ۲۹ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان ملکشاهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ولیان فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در حوزه شهرستان ملکشاهی، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه، موفق به شناسایی رد پای یکی از سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی بیان کرد: پس از شناسایی سارق و مخفیگاهش، اقدامات قانونی جهت دستگیری متهم آغاز شد و او در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و بلافاصله به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

او بیان کرد: متهم پس از دلالت به آگاهی و با استفاده از شیوه و شگرد‌های پلیسی، لب به اعتراف گشوده و به ۲۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی و داخل خودرو در شهرستان ملکشاهی اعتراف کرد.

ولیان ادامه داد: متهم که سابقه سرقت و اعتیاد به مصرف مواد مخدر داشته ، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان مرکزی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیستف لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و یا افراد مشکوک را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.