در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان اسلام آباد غرب در وضعیت نارنجی برای نظارت بر بازار کارگروه با محوریت اداره صمت تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یوسف حاصلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اسلام آبادغرب گفت : کارگروه ستاد کرونا تعداد ۴۷۱ مورد بازرسی از بازار شهرستان انجام داده که در این راستا ۷ واحد آرایشگاه زنانه پلمپ دو واحد نانوایی قطع سهمیه و ۲۴ واحد دیگر اخطار کتبی گرفتند.

او گفت : با توجه به اینکه شهرستان در وضعیت نارنجی است بیشترین نظارت‌ها از تالار‌های پذیرایی، آرایشگا‌های زنانه و کسبه خواربار و پاساژ‌های پوشاک و سایر صنوف انجام گرفته و کماکان تا رسیدن به وضعیت سفید شهرستان این طرح ادامه خواهد داشت.

حاصلی افزود : با رعایت تمامی دستورالعل های بهداشتی ستاد کرونا ونظارت بازرسان اداره صمت و بهداشت و درمان اقلام تنظیم بازار جذب و به شرح ذیل در شهرستان توزیع گردید:

۱_ توزیع ۵۷ هزار کیلوگرم برنج در بازار اسلام آباد و روستا‌های بخش مرکزی و حمیل با نظارت اداره صنعت معدن و تجارت
۲_ توزیع مقدار ۳۰ هزار کیلوگرم مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در بین شهروندان و کارکنان ادارات که درخواست کتبی داشته اند
۳_ توزیع بیش از ۴۵ هزار کیلو گرم روغن جامد برای مصارف صنوف از جمله قنادان و اغذیه فروشان. رستوران‌ها و سایر صنوف تولید با نظارت اداره صمت و اتحادیه‌های مربوطه
۴_ توزیع ۱۳ هزار کیلوگرم روغن جامد در بازار و روستا‌های بخش مرکزی و حمیل.

رئیس اداره صمت اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه خوشبختانه در بازار شهرستان هیچگونه کمبود کالایی نداریم از شهروندان خواست هرگونه تخلف صنفی را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند تا پیگیری شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.