مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این روز‌های سرخ‌ها صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل شهرخودرو اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. بازی خوبی بود و فکر می‌کنم نشان دادیم که تیم خوب و برتر زمین بودیم. سه گل زدیم و چندین موقعیت دیگر هم داشتیم.

او افزود: به کادرفنی زحمتکش و قوی و بازیکنان تبریک می‌گویم. همیشه از پرسپولیس توقع برد و قهرمانی وجود دارد و تمام بازی‌ها حکم فینال را دارد و مطمئن باشید تفکر در تمام دیدار‌ها برنده شدن و قهرمانی است.

پیروانی ادامه داد: گل محمدی مربی با اخلاقی است که با او به فینال آسیا رفتیم و در لیگ هم به دلیل قهرمانی همه تیم‌ها مقابل ما با تمام قدرت بازی می‌کنند و این موضوع کار را برای پرسپولیس سخت می‌کند. ابتدای فصل هستیم و پس از بازی در لیگ قهرمانان آسیا به لیگ برتر آمدیم و هر سه روز یک بار بازی کردیم. این مشکلات ما بوده و شاید تیم‌های دیگر هم این مسائل را کمتر داشته اند. خدا را شکر شرایط مان خوب است و بچه‌ها هم خیلی خوب بازی کردند و این نشان می‌دهد همیشه تفکر این ما بردن است.

مدیر پرسپولیس توضیح داد: از تیم داوری و رضا کرمانشاهی که مدام به صحنه‌ها نزدیک بود تشکر می‌کنم. امروز تیم داوری برخوردی خوب و منطقی داشتند، اما هفته پیش از برخورد تند داوران انتقاد کردم. نه اینکه به دلیل بردمان این‌ها را بگویم و روزی هم بوده که با وجود پیروزی از داوری انتقاد کردیم.

وی ادامه داد: صنعت نفت را شکست دادیم، اما از داوری گلایه کردیم و امروز هم به تیم داوری تبریک می‌گویم. شهرخودرو هم تیم خوبی است، اما از داوران عزیز می‌خواهم روی دوستی و رفاقت سوت بزنند، اما اگر اتفاقی می‌افتاد یا بحثی پیش می‌آید، تنها حربه داوران کارت نباشد.

پیروانی در پایان گفت: خدا را شکر کادرفنی اخلاقی ما اعتراضی نمی‌کند مگر اینکه به حق باشد. همه باید ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت کنیم تا این بیماری ریشه کن شود و هواداران به ورزشگاه بیایند. ما بیشترین تماشاگر را داریم و از همه بیشتر در این شرایط ضرر می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۲:۴۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
اخراج نکردن سرلک در دقیقه ۳۳ برخورد منطقی بود؟بازهم حمایت از دروغگویان،،،،،،،ادامه دارد
آخرین اخبار