هاشمی نسب: تیم داوری در این بازی با شجاعت تمام قضاوت کرد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی هاشمی نسب مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم آلومینیوم اراک اظهار کرد: قبل از بازی هم گفته بودیم که بازی سختی داریم.‌ می‌دانستیم که تیم رقیب با تمام توان بازی و دفاع می‌کند، اما متاسفانه در نیمه اول چند موقعیت خوب را از دست دادیم و اگر در مقابل چنین تیم‌هایی هم نتوانیم در اوایل بازی گل بزنیم شرایط برای تیم حریف سخت می‌شود.

او ادامه داد: نیمه دوم هم متاسفانه نتوانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

هاشمی نسب گفت: ما تلاش می‌کنیم که در هفته‌های بعد نتایجی بگیریم که از صدر جدول عقب نمانیم و در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

هاشمی نسب درباره شرکت نکردن جواد نکونام در کنفرانس‌های مطبوعاتی پیش و پس از بازی گفت: من دلیل این امر را نمی دانم، او از من خواست که در کنفرانس‌ها شرکت کنم و من هم اطاعت امر کردم.

او ادامه داد: صحبت‌هایی که من در کنفرانس‌ها نیز مطرح می‌کنم صحبت‌های تمامی اعضای کادر فنی است و من صحبتی را از جانب خودم نمی‌گویم.

هاشمی نسب درباره داوری این بازی عنوان کرد: از تیم داوری این بازی بسیار تشکر می کنم که با شجاعت تمام قضاوت کردند. ما اگر مسابقه‌ای را هم ببازیم، ولی چنین داوری خوبی را ببینیم باز هم از آن‌ها تشکر خواهم کرد.

مربی فولاد درباره ۲ بازیکن جدا شده از فولاد در آخرین روز نقل وانتقالات گفت: درباره این دو بازیکن قبلا هم توضیح داده بودیم.
باقر پور در لیست زیر ۲۵ ساله‌های ما بود و ما به علت این که به چهار بازیکن زیر این سن نیاز داشتیم، تصمیم به قطع همکاری با او گرفتیم. درباره بوعذار هم به این دلیل که او می‌خواست به تیمی برود که بیشتر بازی کند از تیم ما جدا شد و برای هر دوی آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

هاشمی نسب درباره حضور پاتوسی در دقایق پایانی بازی گفت: پاتوسی دو روز مصدوم بود و ما صلاح دیدیم با توجه به نیازی که به او در بازی‌های آینده داریم در این بازی به او استراحت دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار