میزبانی شیراز برای دور برگشت مسابقات دسته برتر هندبال مردان تایید شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  با اعلام فدراسیون هندبال، مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه ۱۹ آذرماه به میزبانی شهر شیراز برگزار می شود.

در بازی نخست این مرحله و از گروه نخست، ساعت ۱۳ روز چهارشنبه تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و پرسپولیس بهبهان به مصاف یکد یگر می روند و ساعت ۱۶، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و پاس ناجا قم رودرروی هم قرار می‌گیرند.

تیم‌های ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران هم ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱۹ آذر آخرین بازی روز نخست گروه اول را برگزار می‌کنند.

در گروه دوم این مسابقات هم پنج شنبه ۲۰ آذرماه، ساعت ۱۳ تیم‌های فراز بام خاییز دهدشت با کیمیا کاشت کردستان، ساعت ۱۶ تیم‌های مس کرمان قهرمان دوره گذشته با پرواز هوانیروز و ساعت ۱۹ نیز تیم‌های زغال سنگ طبس و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف  یکدیگر می روند.

در گروه نخست نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و در گروه دوم مس کرمان در صدر جدول دور رفت مرحله نخست قرار گرفتند.

دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور از ۱۹ آذرماه تا ۲۴ آذرماه با حضور ۱۲ تیم در دو گروه ۶ تیمی و با رعایت تمامی شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با بیماری کرونا به میزبانی سالن پوریای، ولی دانشگاه آزاد اسلامی صدرا برگزار می شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار