رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: یک شرکت گردشگری به همراه یک بنیاد خیریه اقدام به تکمیل دو پروژه درمانی در سیرجان کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، غلامعباس محمدی،رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در حاشیه جلسه عقد تفاهم نامه این دانشکده و شرکت های خصوصی برای تکمیل پروژه های درمانی که با حضور فرماندار، مسئولان شهرستان سیرجان برگزار شد، گفت: یک شرکت گردشگری به همراه یک بنیاد نیکوکاری  قرار است دو پروژه درمانی تکمیل ساختمان بخش کووید۱۹ و توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان را انجام دهند.

او افزود: بخش کووید۱۹ که پیش از این مربوط به بخش جدید اعصاب و روان بود با همت خانواده خیر مرحوم  حاج محمد جواد شهبا با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۶۵ تخت بیمارستانی در حال حاضر ۵۵ درصد پیشرفت دارد و نیز پروژه توسعه اورژانس بیمارستان امام رضا (ع) به همت خانواده خیر مرحوم سید علی بنی فاطمه با زیربنای ۶۰۰ متر مربع با ظرفیت ۲۵ تخت و پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد، قرار است به همت شرکت گردشگری و بنیاد نیکوکاری تکمیل و به بهره برداری برسند.

محمدی ادامه داد: تکمیل این دو پروژه درمانی نیاز به اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال خواهد داشت. همچنین قرار است تجهیزات درمانی بیمارستان دکتر غرضی سیرجان نیز خریداری و نصب شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.