مسابقه میرزا، سردار جنگل به مناسبت ایام شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با اهداف نهضت جنگل در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد لطیفی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: به مناسبت ایام شهادت میرزاکوچک خان جنگلی و به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد شخصیتی و اهداف نهضت جنگل، مسابقه «میرزا، سردار جنگل» برگزار می‌شود.

او افزود:  یکی از این مفاخر و اسوه‌های استکبارستیزی میرزاکوچک خان جنگلی است که به مبارزه با جبهه استکبار پرداخت و تلاش کرد تا بتواند نظامی مبتی بر دین و شریعت را پایه‌گذاری کند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان،  با اشاره به توصیف رهبر انقلاب از قیام سردار جنگل، گفت: میرزاکوچک خان مینیاتوری از نهضت جمهوری اسلامی را بنا گذاشت، بنابراین آشنایی نسل جوان و آینده سازان انقلاب اسلامی با این مبارزین و اسوه‌ها مهم و ضروری است.

لطیفی با بیان اینکه پیام مقام معظم رهبری به کنگره میرزاکوچک جنگلی در سال ۹۱ محور اصلی این مسابقه است، افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب سرودن شعر گیلکی، تالشی و فارسی، نگارش متن ادبی، طراحی پوستر، ساخت کلیپ و نماهنگ، تهیه پادکست صوتی، خطاطی و نقاشی برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گیلان گفت: علاقه‌مندان آثار خود را می‌توانند از طریق پیام رسان بله به آدرس Alo_hamsangaran حداکثر تا تاریخ ۵ دی ماه ارسال کنند.

لطیفی، برگزاری پویشی با همین عنوان را از دیگر برنامه‌های اتحادیه استان اعلام و تصریح کرد: شرکت کنندگان برای همراهی در این پویش می‌بایست نسبت به اشتراک‌گذاری پست و یا استوری در صفحه شخصی خود در اینستا با هشتگ #میرزا_سردار_جنگل و تگ کردن صفحه اتحادیه استان به آدرس hamsangarangilan۵۸ اقدام کنند.

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.