رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: تجهیزات لجستیک پتروشیمی به مناطق دچار آبگرفتگی ماهشهر و بندر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

مهرزاد غیبی رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در‌پی بارندگی آبگرفتگی مناطق مسکونی بندر ماهشهر، این سازمان چندین دستگاه پمپ صنعتی را برای رفع آبگرفتگی در اختیار شهرداری‌های مناطق شهرستان قرار داد.

او افزود: چند دستگاه الکترو پمپ و دیزل پمپ ۶ و ۸ اینچ و تجهیزاتی مثل بارانی و چکمه به درخواست فرمانداری شهرستان، تحویل شهرداری‌های بندرامام خمینی(ره) و چمران شد.

اعزام تجهیزات لجستیک پتروشیمی به مناطق دچار آبگرفتگی بندر ماهشهر

غیبی با بیان اینکه در این عملیات جانمایی و بکارگیری از تجهیزات بر عهده شهرداری‌ها است و منطقه ویژه به عنوان پشتیبان عملیات، تامین تجهیزات را بر عهده دارد، اظهار داشت: علاوه بر آن، یک دستکاه تریلر پمپ دیزلی در بخش کرونایی‌های بیمارستان ممکو مستقر شد و تاسیسات برقی بیمارستان شهرک بعثت در معرض آبگرفتگی بود و با رفع آبگرفتگی، تلاش شد از قطع برق و در‌خطر قرار گرفتن بیماران جلوگیری شود.

براساس این گزارش؛ طی این عملیات، شهرداری منطقه، گمرک منطقه و آتش نشانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با هماهنگی با مدیریت ارشد منطقه پشتیبانی را تا اتمام عملیات بر عهده دارند.

اعزام تجهیزات لجستیک پتروشیمی به مناطق دچار آبگرفتگی بندر ماهشهر

در شهر چمران با شکافی که در جاده ورودی شهر داده شد، آب منطقه نیزار به زمین‌های مجاور منتقل شد تا تاسیسات آبفا بتواند آب‌های سطحی را جمع آوری کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.