مسکن مهر هندیجان جزیره‌ای بر روی فاضلاب/ مسئولان به فریاد ساکنان برسند

مسکن مهر هندیجان در فصل تابستان هم با مشکل آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب مواجه است، که در صورت بارش باران شدید می توان حدس زد چه بر سر زندگی مردمانش خواهد آمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بارندگی قبلی که میزان آن، آنچنان شدت نداشت، مشکلات فراوانی برای ساکنان مسکن مهر شهرستان هندیجان واقع در جنوب استان خوزستان به وجود آورده است، ولی با بارش شدید باران طی روز‌های گذشته شرایط بحرانی‌تر شده و مردم این منطقه در لجن زاری غیرقابل تحمل زندگی می‌کنند.

اسد فتاحی یکی از ساکنان مسکن مهر جنوبی شهرستان هندیجان گفت: چندین سال است که در سایت مسکن مهر زندگی می‌کنیم و هر سال با آغاز بارندگی ها، شاهد آبگرفتگی معابر در محل هستیم.

او افزود: بار‌ها مسئولان به منطقه آمده اند و وعده داده اند، اما هیچکدام اجرایی نشده است، آسفالت منطقه مناسب نیست، سیستم دفع فاضلاب ندارد و با بارش باران، آب‌های سطحی می‌مانند تا به مرور زمان خشک شوند، از طرفی دیگر سگ‌های ولگرد و حشرات موزی جولان می‌دهند.


بیشتر بخوانید

مسکن مهر جنوبی هندیجان در آب‌های سطحی دست و پا می‌زند


فتاحی اظهار داشت: بخاطر آبگرفتگی معابر، نمی‌توانیم برای خرید مایحتاج خانه، بیرون برویم، در میان آب و گِل و لای گرفتار شده ایم، آب وارد منازل طبقات همکف شده و همه وسایل زندگی ساکنان در آب غرق شده اند، ولی هیچکدام از مسئولان رسیدگی نمی‌کنند، تنها مسئولی که این مدت به منطقه آمد و قول پیگیری و تعیین پیمانکار داد، علی بویری فرماندار هندیجان است، امیدواریم با همکاری بقیه مسئولان مشکل ما هم حل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
تو یکی راست میگی به مسولان ربطی نداره که خروجی های و دستگاهای مکنده فاضلاب و خیابان های نیمه کاره آسفالت نشده با گل و سنگ و گودال رها شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
چه ربطی به مسکن مهر دارد ؟
مسئولان الان و سیاسی کاری مسکن مهر باعث این اتفاقات است .
اگر انتظار دارید که مسکن مهر خودش خودبخود بتواند دفع فاضلاب کند انتظاری ناامیدوارکننده است .
مسئولان الان چه کاری برای دفع فاضلاب کرده اند .
مسکن مهر مثل بچه یتیم رها شده است ، لطفا از مسئول وقت پیگیر باشید که برای اتمام پروزه مسکن مهر و دفع فاضلاب انجا چرا اقدام مناسبی نمی کند .
ممنون از امانت داری تان