شرکت یوبیسافت اعلام کرد عنوان پرطرفدار Rainbow Six Siege با افزایش گرافیکی و طی بروزرسانی رایگان به کنسول‌های نسل جدید راه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق بیانیه جدید یوبیسافت، این مجموعه سرانجام زمان عرضه بازی آنلاین پرطرفدار خود یعنی Tom Clancy's Rainbow Six Siege برای کنسول‌های نسل آینده را مشخص کرد. بر اساس این اطلاعات بازی مذکور در تاریخ ۱ دسامبر برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

طبق اظهارات یوبیسافت، نسخه منتشر شده برای کنسول‌ها نسل نهم از کیفیت پردازش 4K و ۱۲۰ فریم بر ثانیه برخوردار است که نسبت به حالت تنظیمات انتخاب شده توسط کاربر تغییر می‌کند. در ادامه کاربران باید در نظر داشته باشند که می‌توانند بدون نیاز به پرداخت مبلغ اضافه در صورت داشتن بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege نسخه نسل جدید آن را بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس دانلود کنند. 


بیشتر بخوانید


مشخصات بازی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های نسل جدید

مشخصات بازی Rainbow Six Siege برای کنسول‌های نسل جدید

شرکت یوبیسافت بیانیه جدید خود را به صورتی بسیار مختصر در حساب کاربری توئیتر مجموعه قرار داد و نوشت: "جزئیات نسخه نسل آینده بازی Rainbow Six Siege شامل بروزرسانی رایگان، کیفیت 4K و اجرای ۱۲۰ فریم بر ثانیه می‌شود که از ۱ دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت". همان‌طور که اشاره شد و در بیانیه شرکت مورد نظر مشاهده می‌شود، کاربرانی که بازی Tom Clancy's Rainbow Six Siege را بر روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ و یا ایکس باکس وان خریداری کرده‌اند می‌توانند بدون پرداخت مبلغ اضافه آن را طی یک بروزرسانی رایگان روی کنسول‌ جدید خود نصب کنند.

طبق اطلاعات به دست آمده قابلیت تجربه این بازی با کنسول‌های دو نسل متفاوت برای شرکت‌های مشابه وجود دارد. برای مثال دارندگان پلی استیشن ۴ می‌توانند با خریداران کنسول جدید سونی به تجربه آنلاین Tom Clancy's Rainbow Six Siege بپردازند. گفتنی است؛ بازی آنلاین تیراندازی اول شخص شرکت یوبی‌سافت از محبوب‌ترین عناوین این مجموعه به حساب می‌آيد که توانسته طی پنج سال گذشته بیشترین درآمد را برای یوبی‌سافت داشته باشد. با انتشار این عنوان برای کنسول‌های نسل جدید در زمانی که همچنان عناوین زیادی برای آن‌ها وجود ندارد، شرکت یوبی‌سافت می‌تواند باری دیگر فروش Tom Clancy's Rainbow Six Siege را افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار