مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از جذب ۴۵ درصد از اعتبارات اشتغال مددجویان از محل منابع قرض‌الحسنه بانک‌های خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی  با اشاره به اینکه امسال ۱۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به بانک‌های استان برای کمک به توانمندسازی محرومان در زمینه اقتصادی اختصاص یافت، گفت: تاکنون ۱۳۶ میلیارد تومان از این اعتبار به بانک‌های عامل استان ابلاغ‌شده است.

الهی راد افزود: از مجموع اعتبار ابلاغ‌شده به بانک‌ها، ۶۱ میلیارد تومان آن ،امسال جذب‌شده که از محل این اعتبارات هزار و۳۲۸ طرح اشتغال راه‌اندازی شده است.


بیشتربخوانید


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینکه ۷۵ میلیارد تومان از اعتبارات اشتغال بانک‌های عامل استان جذب نشده است، عنوان کرد: با مساعدت بانک‌ها تا پایان سال تمامی این اعتبارات به چرخه اقتصادی کشور افزوده شود.

الهی راد افزود: هم‌اکنون هزار و ۴۴۰ پرونده متقاضیان اشتغال شامل مددجویان، نیازمندان و اقشار و آسیب‌پذیر در بانک‌ها در نوبت دریافت وام قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی شمار بانک‌های عامل استان که در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال با کمیته امداد همکاری دارند را ۱۴ مورد برشمرد و اظهار کرد:بانک کشاورزی، ملی، ملت، رفاه کارگران، صادرات، سپه، تجارت، پست‌بانک، مهر ایران، رسالت، توسعه تعاون، سامان و سینا ازجمله این بانک‌ها هستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.