پنج حفار غیرمجاز توسط این یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمدرضا محمدی مقدم فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: پنج حفار غیرمجاز توسط این یگان در شهرستان لردگان شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: این افراد با همکاری نیروی انتظامی بخش فلارد شهرستان لردگان و نیرو‌های یگان حفاظت این اداره‌کل هنگام حفاری دستگیر شده‌اند.


بیشتر بخوانید


محمدی مقدم اضافه کرد: از این افراد مقادیری ادوات حفاری توقیف شد و متخلفان پس از تشکیل پرونده، برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

او ادامه داد: اطلاع رسانی به‌موقع نیرو‌های محلی، هوشیاری، اقدام سریع، هماهنگ و همکاری نیروی انتظامی و نیرو‌های حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری از عوامل مهم ناکامی حفاران غیرمجاز به شمار می‌رود.

محمدی مقدم گفت: از ابتدای امسال تاکنون اعضای سه باند حفاری غیرمجاز در چهارمحال و بختیاری شناسایی، دستگیر و برای سپری شدن مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار