جانشین رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: اعتبار وکالت نامه‌های منقضی شده خرید و فروش خودرو از اول آذر امسال تا پایان تعطیلات و تاریخ اعلامی ستاد ملی و استانی کرونا، تمدید و دارای اعتبار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سرهنگ رضا سالاری نژاد، جانشین رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: با توجه به مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا، از اول آذرماه امسال، طرح محدودیت‌های تردد متناسب با وضعیت شهر‌ها در کشور اجرا و یکی از مشاغلی که در گروه دوم در شهر‌های نارنجی و قرمز مشمول محدودیت‌های تعیین شده قرار گرفت، مراکز شماره گذاری پلیس راهور بود.

او افزود: با تعطیلی مراکز شماره گذاری، تاریخ اعتبار بسیاری از وکالت نامه‌های صادره منقضی خواهند شد که به اطلاع شهروندان می‌رساند، صرفا وکالت نامه‌هایی که اعتبار آن‌ها از تاریخ اول آذر ماه سال ۹۹ تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی منقضی شوند، مشمول تمدید اعتبار می شوند و دارندگان این وکالت نامه ها با بازگشایی مراکز تعویض پلاک می توانند خدمات را  در این مراکز دریافت کنند. 

سرهنگ سلطانی نژاد بیان کرد: همچنین مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور، خدمات را با نوبت دهی اینترنتی انجام می‌دهند و متقاضیان باید قبل از مراجعه، نوبت اینترنتی  بگیرند. 

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.